3.14

Hej på PI dagen. En sjukt onödig dag. haha Den internationella PI dagen, för talet pi, bara för at det är den 14/3.. som skrivs 3.14... en påhittig människa som kom på det. Man ska visst äta något runt som paj eller pizza också, haha. Jag åt faktiskt paj, men det var för min syster kände för att laga det idag. Det var gott.

Iallafall. Dagen. Helt okej. Inget speciellt som hände som vanligt. F är sjukt LKJUBGCUAIBAÖ, frustrerande, Hon skiter i projektet, Helt! Fattar hon inte att vi sitter i samma båt. Jag så bra jag kan på egen hand, med det är inte det lättaste då jag vill ha hennes medgivande o godkännande på det mesta imed att vi jobbar tillsammans. Blir så arg, imorron ska jag säga till henne på skarpen att vi måste verkligen jobba på projekttiden!
Det var äcklig mat, som vanligt. TÄnkte ta fil. men en kopmis sa " NEEEJ du ska inte ha fil, det är ju god mat idag." Så jag tog en platt tallrik. Maten var blääh, så jag åt et knäckebröd ist. Sen hade jag fysik, o då började jag bli kinkig, som jagblir när magen är hungrig.. o killarna jag jobbade med dissade mig lite, tyckte jag. SÅ jag lade patiens ist, o det såg läraren.. ajajaj. Men sen jobbade jag på bättre. Det var bara just när han kollade... jag spelade det bara i 217 sekunder. Jag klarade det! Jag är sjukt bra på det!
Sen var dte digitalt skapande, o jag fick redovisa. O hela gruppen var där nu, i fredags var vi typ 8 st... Så var jag först ut okcså, och hungrig. Redovisningen gick spdär, men jag tror inte läraren ser så hårt på det. Hon verkade gilla mitt omslag iallafall, och det är det viktigaste. Skönt att jag är klar med det så jag kan fokusera på Projektet i huvudsak nu. Och engelska. Fysiken får komma lite i bakgrunden, för där är mina förhoppningar om ett mvg helt bortblåsta. Jag kommer att få kämpa om ett VG i den kursen.
PROTIP: Läs inte fysik B. Det är fruktansvärt. Speciellt om man har en kass lärare.

Sen kom jag hem. O mamma försökte snacka med mig, men när jag är sp hungrig så är jag så arg o lättirriterad o inte kul o snacka med. Sen kollade jag TV medan syrran lagade köttfärspaj. Gottigott.
Sen vart det bara att byta om o sen iväg till handbollen!

HANDBOLL!! Kulkul!!! Åh, jag är så hemma när jag spelar handboll! Det var jobbigare träning idag, o jag blev svettig. Jag fick även spela i försvaret, o jag kicked ass! För att vara en målvakt. Det var en kul träning. O nu har jag duschat o sitter här o väntar på att en kompis ska ringa mig på skype... Ska typ va på skype o kolla top model på samma gång hade jag tänkt! hehe.

Imorron är det tisdag. Direkt efter skolan ska jag till skopunken o se om jag kan hitta mina balskor.
Den där hade jag tänkt. Ett lagom pris, 349 kr. och så matchar den min svarta väska. Hoppas att jag hittar den, i min storlek. Tycker att den är snygg! Sen ska jag köpa present till en kompis. 
Och sen ska jag till polisen. Pappa kommer till affären för att hämta mig på vägen, så ska jag o min syster fixa nya pass! Det behövs,. Mitt är skitfult! Och så går det ut om någon månad. Haha.
Sen så, 21.00 så är det sesongspremiär för DESPERATE HOUSWIVES!!!!!! YEEAH! Har saknat det!

Nu tycker jag allt att min kompis får ringa mig... annars går tv'n före. Vi hade egentligen bestämt halv 8. Jobigt när man själv är i tid. Jag stressade fan fär att hinna... menmen. 

Dagens låt:  Na na na - My chemical romance
2011-03-14 @ 20:00:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0