pallar inte!

Hej.

Just nu: FRUSTRERAD SÅ IN I HELVETE!!!!!!!

AAAARH.
JAg bara pluggar och pluggar och allt bli fel! Speciellt i fysiken! Räknar och räknar, men svaret blir ändå helt fel!!Läser exemplen i boken, och jag tycker att jag gör exakt som där står. Så........... jobbigt!
Vår lärare har ju verkligen misslyckats med att lära oss något. Det enda jag kan på hela kapitlet är att räkna med aktiviteten. Allt annat blir FEL.

Och sen pluggar jag engelska, också. Där blir det inte fel, Det är bara så jobbigt att nöta in alla ord och sånt... så lame.. tråkigt.. jobbigt.
Och när jag har allt framför mig, både fysiken och engelskan, så blir man så splittrad. Vad ska jag plugga till??! Engelska prov imorron o fysiken på fredagen!
Och dessutom ska jag göra klart projektarbetet, med F. JAG PALLAR INTE MED DEN MÄNNISKAN!!!!! OOORH.

Satt o pluggade vid matbordet, som jag gjort hela dagen. Sen kom mamma hem o bad mig flytta så sa jag nej, jag sitter här tills maten är klar. O då bli hon sur. Hon har väl haft en jobbig dag på jobbet. Men fan heller att hon ska ta ut det på mig. Jag har inte heller en perfekt situation som gör en jätteglad precis. Men jag pallar inte bråka. Fast jag vill bara skrika. Jag är arg.
Jag bara slänger i mig maten, en halv pannkaka mer än vad jag tänkte. O nu är jag sur på mig själv. Jag önskar att vi hade en boxboll här hemma som man kunde misshandla. JAg är så arg nu. Jag vill göra något rebelliskt! Jag ska fan spela rockband så högt jag bara kan. JAG PALLAR INTE PLUGGA!
JAg är så trött på det!

Jag blir galeeeeeeeeeeeeeeen! 

Längtar tills fredagen är över.

Det kanske bli att äta våfflor med några kompisar på fredag, hoppashoppas. Kan behöva "fira" att skolveckan är slut. Det hade varit trevligt tycker jag.

Denna dagen hade varit underbar om dte inte varit för plugget........ o att pappa kom hem i mitten av Mr and MRs Smith. O att han aldrig stack igen.. eller jo. men det tog en timme. O sen kom min syster hem.
Alltid när jag sk avara ensam hemma så "förstörs" det på något sätt.
Jag vet, nu är jag barnslig...


Men jag är så sjukt uppstressad........har så mycket att göra känns det som... och så mycket att fixa. JAG PALLAR INTE! Inte så mycket på en gång. GIVE ME A BREAK!

Jag vet. Allt detta låter sjukt överdrivet. Men jag behöver skriva av mig.

Ska snart spela rock band så hoppas jag att jag blir på bättre humör och kan ta nya tag med pluggandet.

Imorron kommer att bli en bajsdag. Känner det på mig. Tidig morgon med prov. En 2h håla i mitten på dagen. Slutar sent. Ska direkt till frissan efter skolan. Och så ska man plugga fysiiiik!

BLÖÖÖH

Nä nu ska jag chilla. Haj.

Dagens låt: Platypus (I hate you) - Green day

Jag hatar ingen. Det är bara en bra låt att lyssna på när man är arg.
2011-03-23 @ 17:14:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0