tjooho

Måndag, jobbig dag i skolan? Neeee, för jag är ledig. Tjooohoooo!!!! Mamma också.. menmen. Efter min nästan 12 h långa sömn inatt, lade mig vid 8-9 tiden och vaknade (först vid 4 o tänkte på allt jag måste göra, sen somade jag om igen vid) kl. 9. Nicee. När jag käkat frukost, kollat på tv och gjort mig i ordning åkte vi in till stan för att ta foto, mamma till sitt körkort och jag till mitt framtida id-kort. Ska till banken o fixa det någon gång snart förhoppningsvis...

Annars har jag pluggat(duktigt!), svenska och engelska. Och jag har gjort lite på min studentinbjudan! Åååh jag längtar!!! 92 dagar kvaar!
Och så har jag rollat en runda med min fiiina hund i det fiina vädret. De ää niice. (Jag säger nice alldeles för ofta nuförtiden, kan man ju tycka. Men dte är ju ett så passande ord!)

Och gissa vad jag ska göra jättesnart?? Asså om 20 min???? Jaaaag skaaaa.... *trumvirvel* TRÄNA HANDBOLL!!!!! Jaa! Det har jag inte gjort på jättelänge! Med 95orna, men dom är bra för att vara 95or. jag kommer juinte få lov att spela match för jag är 92a.. men träna. HAr saknat det. Bara att få studsa den klibbiga bollen, känslan när man fångar den och att vara med i ett lag igen. Aah. I 12 år har jag spelat handboll. Och nu har jag varit utan det i ca ett halvår. Så gissa om jag är peppp! Det är jag o en annan kompis från laget som ska testa på det igen! Kulkul!

Dock ör jag inte 100 på om dem har träning idag, det skulle va jättesnopet att komma dit så är det ingen träning.. Men då kommer jag att springa en runda ist. Det är ju fint väder idag (igen!!).

Imorron kommer bli nice! Jag är ledig då också! Och det är inte mamma, hehee. Huset för mig själv!! Gissa om jag ska sjunga singstar, spela rockband och bara vara allmänt bäst utan att någon klagar, är ivägen eller stör. heh. Och jag ska förstås plugga matte och jobba på projektet! Om jag får tid.

Nu ska jag bege mig till hallen!!!! Byyyyyyyyye

Dagens låt:  Savior - Rise Against
2011-03-07 @ 17:21:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0