vår virr

Årets första vårmånad är hääääär! Inte för att det märks, men när man säger Mars, så känns allting lite ljusare o vårigare! Längtar tills jag kan gräva fram min vårjacka o köra nya vårskor!

Idag var en kul dag. Inget speciellt, bara allmänt kul. Trivs jättebra atm! Har kommit många killkompisar närmare tycker jag, o det är kul. Och jag var sjukt aktiv på mattelektionen idag! DUKTIGT!!!
Och dte var pannkakor till maut i skolan idag! Det är det bästa man kan få i skolan! Och dte är det max en gång på termin, så jag åt 4,5 st! Dom är faktiskt inte så stora, men ändå!
Efter skolan gå gick jag till body shop för att boka in min makeuprådgivning, som jag fick presentkort på när jag fyllde år. Så var det gjort. O sen hann jag med en tidig buss hem, så jag var hemma kl. 3 !! 

Sen tänkte jag gå o ta utpengar. För jag ska betala 200 kr till flaket, och köpa en biljett av B för 100 kr. Sen ska jag fika med en kompis på torsdag o då kan det vara bra att ha lite pengar, så jag tar ut en hundralapp till. Och badam, 400 kr mindre på kontot.
.. men jag glömde ta ut pengar.. så det får jag göra imorron ist. Och då ska jag även komma ihåg att lämna ledighetslappen om turkiet!

Jag skrev ner vårens utgifter, dvs turkiet resan, balen, studentklänning osv.. det blev nästan 8000 kr! INSANEEE! Sjuukt sjukt! jaja. Ooo vad jag klagar. haha.

Sen vid 5 lagade jag o min syster Enchiladas! Blev riktigt smarrigt!

Farnor ringde o sa att farfar har fått en pacemaker nu. Hoppas att den fungerar bra nu. Har varit så orolig för han. Farfar behövs! Det hade varit förfärlift om han inte hade kunnat komma på min student. Förhoppningsvis får han åka hem imorron!

Jag hostar, rätt mycket. Det kommer ett raspigt ljud när jag andas o sen måste jag hosta. Jag är trött på att hosta nu.... har hostat enda sedan jag var sjukt då för några veckor sedan, ca 4 veckor.

Jag är så fruktansvärt trött idag. Kunde inte somna igår. Hade ont i huvudet för jag var så trött, men jag kunde inte somna... Så jag hoppas att jag kan somna idag. Pallar inte vara såhär trött...

Så nu ska jag ta ett träningspass på crossen, sen dushen, sen sooova! Hopefully!

Imorron är det onsdag, dvs halva veckan. Nice! Sen kommer bara en jobbig torsdag, sen en fredag, seeeeeen e det lördag, och då ska jag på utgång!!! JAPPJAPP! Längtar, det ska bli kul! Har inte varit ute sedan min födelsedag i december! Wiie wiie!

Btw! Så ska jag forhoppningsvis lämmna in mitt CV imorron också! Hihi! Har tänkt att söka jobb sedan i höst/vintras. Nu så ska dte äntligen skeeeeee! ehe (fast det är sommar jobb jag ska söka, med hopp om vidare anställning.)

Dagens låt: Hero of war - Rise Against
Hade vatt ball o se deras konsert som kommer snart, men neeeeeeeeej så blev det inte.
2011-03-01 @ 19:03:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0