doo

God morron!!

Asså... Jag skrev ett inlägg i torsdags, men det är helt väck! Skrev jättelångt inlägg... FAN! Det är helt borta. Så jag skriver kortfattat, det är egentligen inget viktigt i det, men det är det inte i dem andra heller....

Iaf. Torsdagen var jobbig, lång o så. Det första jag gör är att råka dissa H. O det är verkligen inte meningen, jag bara kolla bort, tänkte inte op att det var han. Sen ja ba OJ, o vände mig om igen, men då kollade han ner. Fasiken. Att jag missar en sån chans, har inte sett han på evigheter... Men oboy vad snygg han är.
Sen skriver jag svenskaprov, det gick helt ok. Hoppas jag. Sen håla. Så i stack o åt. Jag åt knäckebröd, medan några andra försökte äta den vidriga skolmaten... att äta skolmaten är som att vara med i Fear factor, fast man vinner inget...
Sen fysik. Sen matrast, då åt jag fil. En kompis som inte helelr gillade maten stcka o köte vetebullar, gottgott! Jag fick en! Snällt. SÅ tack vara filen o bullen klarar jag mig igenom mattelektionen. Fast matten går rätt bar nu för mig. På lektionerna. Hoppas att få ett bra betyg på slutprovet så jag kan få Mvg. Hoppas, jag kommer att kämoa för det iaf.
Sen webbdesign, i slutet av den lektionen ville jag bara springa ut genom dörren, jag var sååå trött...
Sen tillslut kom jag hem. Lagade mat. Skype. Handlade på maxi. Skype igen, till kl 23, sen somnade jag.

Sen var det fredag, nice. Sovmorgon. Chill dag i skolan. Inga klagomål. Det skulle dessutom vara pasta i skolan! Yeeah. Och när jag kommer til matsalen så ser jag att det står fläskpannkaka också!! Glädjeskutt. MEn när jag kommer in i matan o börjar leta efter fläskpannkakan, så hittar jag ingen... så jag frågar en mattant, o då säger hon att den är sluut. Så då har dem potatisbullar som dem slängt en skopa fläsk på istället.... ööööööööööööeh.
Blir litte arg då. Men sen, whattahell. Så äter jag pastan.
Oooh vad jag gillar gossarna i min klass! Blir så glad av att ungås med dem o känna att jag accepteras som jag är av dem!
Senm är det digitalt skapande, då jag egentligen skulle redovisat mitt spelomslag, men jag är inte klar med det imed att det försvann under lovet.... Så jag jobbar på det här hemma för att få det klar så snabbt som möjligt. Det är jobbigt att jobba med det här hemma för jag måste skriva in en ny serial-kod varje gång jag använder det.. Så jag hoppas att jag blir klar snart.

När jag kom hem o satte mig vid fb så har jag fått ett mail av en kille, som jag aldrig snackat med. Han går på min skola. Han frågar om jag har en baldejt. Jag svarade att jag hade det, ska ju gå med en kille i min klass. Men ändå lite kul, man kan ju säga att jag blev lite chockad.
Ägnade kvällen åt att jobba med PS coh kolla på Indiana Jones o äta godis.. Sen sov jag.

Idag är det lördaaaaug! Ska jobba med skolarbete, PS och läsa bok o plugga lite engelska o göra lite projekt hade jag tänkt. Sen vid 2 ska vi till farmor o farfar, o sem ska vi äta på restaurang med dem, för farfar har fyllt 75. Det ska bli trevligt. Sen efter det ska vi hem till dem igen o kolla på melodifestivalfinalen.
Får se vad jag hinner md av skolarbetet, det är huvudsakligen engelska o spelomslaget jag tänkte jobba med idag. Har redan jobbat med det i några timmar, är så trött i huvudet nu. Och förkylningen gör det inte bättre.

Sen är det söndag, o då står plugg och övningsköra på schemat.
Vecka 12 kommer bli jättejobbig. För då har jag både prov i engelska, o dagen efter i fysik och sen projektinlämning,... ai caramba! Så lika bra att börja i tid så kommer det inte allt på sama gång. Det borde det inte göra, lärarna borde kolla i provplaneringen... Men jag kan inte göra ngt åt det..  bara plugga.

Japp.. det var det. Nu tar jag en paus från spelomslaget och tar en runda med hunden. Ciao!

Dagens låt:
Alice - Avril Lavigne

2011-03-12 @ 12:02:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0