Duktig dag

Hello.

Torsdag! Sov till 8, vaknade av att mamma gick ut med hunden, så då passade jag på att gå upp o äta frukost. Gillar att äta när jag är själv hemma(eller att alla sitter vid bordet o äter på samma gång... det är så jobbigt när man försöker äta i lugn o ro när någon går runt o dammsugar eller dylikt...). Jag älskar att äta fukost! Det är så gott o mysigt!! Beror ju på lite vad man äter också, jag äter fil o flingor o sen en macka och juice till det. O jag gillar det! K-specialflingor, fullkorn, gott och nyttigt! hehe. Så jag äter jättemycket frukost, även lite va min systers chokladflingor(ajjabajja..) och sen tar jag även lite godis för jag blev så sugen på det.. Sen kollar jag tv ett tag, sen sätter jag mig vid datan o jobbar på projektarbetet någon timme. (DUKTIGT!) Skrev en hel sammanfattning, skrev om materialet polyamid, samt redigerade några tidigare skrivna texter.
Nästa söndag ska det vara helt klart. Jag tror att vi kommer att klara det, men jag behöver F's hjälp, eller sammarbetsvilja för att få det bra. Vi gör ju detta projektet tillsammans. Och lite hjälp från vår handleradre hade inte varit fel. Ska maila henne sen.
Sen beger jag mig till skolan vid halv 12. Då är det fint väder så jag tar skorna som inte är särskilt täta..
Sen vare utvecklingssamtalet. Mentorn är på gott humör, och allt hon har att säga är positiva saker. Så OTROLIGT positiva saker, man bli så chockad, och glad förståss. Hon säger att jag är en fantastisk kamrat, personlighet, glad, respektfull, ambitiös och att jag kommer att lyckas med vad jag än bestämmer mig för att göra i framtiden. Det är så otroligt roligt att höra, hon sa att hon sa det från hjärtat, att hon verkligen menar det. Hade inte förväntat mig att höra det. Men man ska ju ta åt sig. Jag blev väldigt glad. Hon är en fantastisk person, mentor och lärare. Och jag tog upp detdär med vår handledare och hon sa att hon skulle snacka med henne om att hon måste skärpa sig o lämna besked om hon inte kan komma på handledarmötena..
Så det var ett bra uvs, med en bra mentor!

Sen var det infomöte i aulan om att söka vidare till högskola. Jag ska inte söka vidare direkt efter gymnasiet, men jag tänkte att det är bra att ta den info man får. Man kanske inte får den igen. Så det var bra.
Sen tog jag bussen hemmåt, och gick via banken hem för att fixa id-kort. Det kommer att vara klart om npgra veckor! Finnemang, så har jag gjort det också.

Sen går jag hem, I ÖSREGN... yeey. Och då är klockan 3.. o jag har inte ätot något sedan frukost. Så jag äter 2 mackor och dricker varm oboy.. gott! För juicen var slut. Dessutom har jag inte druckigt oboy på jättelänge.

Sen så gjorde jag en annan duktig sak. Jag ringde frissan och bokade tid för klippning, Jag har inte klippt mig sedan i slutet på september. Sen dess har jag bara klippt lite på topparna själv. haha. Men det behöver en rejäl klippning nu!

Och jag mailade ordföranden i bal o studentutskottet om när det kommer mer info om balen. Om priser o så. Ryktet säger ju att priset kommer att ligga på 1200kr. Och det är skandal om det är så hägt. Så då ska jag konfrontera. Hehe. Men dte känns bara tt jag har mailat o frågat när det kmr info oaf. Jag undrar.. o jag är så spänd och pepp på balen! Ååååååh! En BAL! Jag har aldrig varit på bal. Det kommer bli kul. Hoppas jag! 

Så allt jag hade på att göra idag listan är avklarat, förutom "plugga engelska", men det ska jag göra. men nu känner jag att jag har gjort massa saker, o att jag förtjänar att chilla lite. Sen ska jag dessutom med och handla, det ekar i kylskåpet.. Jag måste inte med o handla, men jag vill.

Nu ska jag snart laga mat. Stuvade makaroner och falukorv. Gott! Sen handla (och plugga). Förhoppningsvis hinna träna lite också. Men det är inte kanonbra när man är förkyld.. men jag måste ju hålla igång. Så får se.

Och imorron är det freedag! NICE! Helg!
Dock blir det mycket plugg i helgen, engelska, fysik och projekt..Och så ska jag övningsköra också.

PÅ fredag, alltså imorron ska jag se film o äta med B. Mys.
Och på lördag ska jag först lite på släktkalas, sen ska jag till en kompis som fyller 19 så ska hon ha tjejmiddag. Har packat in presenten, hoppas att hon gillar den.

Det var min helg. Sen börjar v. 12. Veckan jag har fasat över så länge.. gaaah. Det ska bli skönt att få det den avklarad. Sen kan man pusta ut i någon vecka. Efter så kommer ett engelska tal, ett matteprov, sen NP i svenska och en projektredovisning, innan påsklovet. Men det grejjar jag! Sen är det snart turkiet, o sen bal o sen student! Det kommer att gå kalas snabbt!

Nu väntar köket.

Dagens låt: American Eulogy - Green day

Snaaaaart kommer Awesome as Fuck ut! Green days nya live dvd!! AWESOME!!!
2011-03-17 @ 17:11:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0