holy helg

Nu är det freeedagsmyys! Eller.. det är fredag iallafall. Äntligen heeelg! NICE!
Denna helgen kommer användas väl(kan man ens säga så?)! Idag; chilla. Imorron; Plugga, träffa B snabbt, PLUGGA!, släktkalas, 19års middag. Sändag; Städa, plugga, övningsköra, plugga.
Förhoppningsvis hinner jag med o träna lite någon dag också..
Sen kommer den fruktade v. 12. Öh. ÖÖH. Den kommer att ta kol på mig känns det som. 2 prov och projektet ska va klart.... fast det är bara att bita i det sura sura äpplet och hoppas att veckan går snabbt. Längtar redan till nästa fredag, då man kommer hem, har skrivit 2 prov, är(helst) klar med projektarbetet och känner doften av nygräddade våfflor! mMm!
Men nu..  Ska jag berötta om min sjukt intressanta(ironi) dag.

Hade lång sovmorgon, men jag vaknade ändå vid 6 o kunde inte somna om. Låg o tänkte på balen.. hihi. Sen åt jag en ordentlig och god frukost. MMMMMMMM

Skolan idag, helt ok. Inga höjdpunkter, inget dåligt. Bara en plain, vanlig helt okej dag. Sen kommer jag hem äter en banana! B ringer o säger att hon inte kan ses ikväll, lite tråkigt.. Men det är inte så konstigt hon ska på skidresa imorron o måste packa och massa annat att fixa. Så det blir en hemmakväll framflr TVn. Ska kolla på MR & Mrs Smith. DEN ÄR SÅÅ BRA! Det  var längesedan jag såg den, och jag gör ett skolarbete om den, så då är det ju bra att friska upp minnet av den, då jag bara sett hela en gång.. Haha
Men det är inte fyskam det heller. Chill.

Det blir köpemat ikväll ändå, de sista dagarna denna veckan har jag kind of skitit lite halvt i dieten. Jag pallar inte.. Men jag ska försöka o inte va så extremt onyttig. Men jag måste vara lite. Jag är ju trots allt bara en människa, med en smak för onyttigheter...

Jag är jättesugen på kebab...MMmm Kebaktallrik! Eller dylikt. Pizza har jag inte ätit på very loong time. O det är bra! Och inte glass heller! Med små undantag då jag har blivit bjuden på lite glass på tallrik. 

Hmmm.... typ en halvtimme tills mamma o pappa kommer hem. Jag har inget att göra. Visst.. jag kan ju plugga. Men det är strikt emot fredagsreglerna. Inget skolarbete efter skoltid på fredagar! Det går bara inte.

Får väl slöglo på TV'n.... Finns säkert något sevärt.

Ha en trevlig freitag allesammans!!!!! Om en vecka är det våffeldagen! Tagga!

Dagens låt: Cryin' - Aerosmith

2011-03-18 @ 16:43:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0