sömnsöndag

Tjaa.

Då var det slut på helgen... om några timmar. Jag har absolut inte gjort någonting vettigt idag....
Jag sov hos min kompis som fyllde år, vi somnade vi 4 kanske. Sen vaknade jag vid 9. Så 5 timmars sömn på en hård madrass på golvet. Medan jag väntade på att min komips skulle vakna så läste jag faktiskt några kapitel i min engelskabok! Inte för det är den jag ska ha prov på, men man bli ju bättre på engelska när man läser, alltså allmänt, så på det sättet så pluggade jag ju faktikst lite.

Sen när vi sitter vid 11-12 o äter frukost kommer pappa o hämtar mig på väg till miin systers handbollsmatch i samma stad. Efter matchen håller jag på att somna.
När vi kommer hem vid 2 så äter vi, men jag är så trött att jag bara äter lite, sen går jag upp o sover. Klockan halv 6 vaknar jag igen, och går ner och gör lite mat. 2 mackor och ett äpple. Jag mår mycket bättre sen. Gosh, vad jag verkligen behövde sova lite! Vis matbordet råkar min syster säga något om vilken biil jag ska bli hämtad av när jag har tagit studenten o ska hem till studentfesten. Jag har sagt att jag absolut inte vill åka volvon iaf. O mamma o pappa ttystade henne omedelbart (de där lät dramatiskt, "tystade", dom sa till henne att vara tyst helt enkelt)! Men ni kan ju gissa att jag är aaaaaaaaaaningens nyfiken om vad det är för bil jag ska bli hämtad i. Det hade varit kul om det hade blivit en JÄTTEöveraskning, så att jag verkligen trodde att jag skulle få åka i volvon.
Pepppp. 79 dagar kvar nu bara!

Men först o främst ska jag klara mig igenom denna veckan. Med att börja plugga lite fysik nu. Jag är fortfarande trött. Men jag måste räkna några uppgifter iallafall. Imorron är det sista lektionen vi träffar vår lärare innan provet på fredag.
Längar redan tills skolan är slut på fredag...... Haha. och till onsdag. För då är jag ledig. Nice! Då ska jag PLUGGA, o chilla, o sde Mr & MRs Smith förhoppningsvis. Men det ser inte så ljust ut. Så jag undrar hur det kommer att gå med det. I värsta fall får jag hyra den, för jag måste verkligen se den. Detta är mitt SLUTprojekt i Digitalt skapande, o jag vill verkligen ha mvg!

Ocg jag fick svar av tjejen som har hand om balen, priset kommer INTE att vara 1200!! YESS!! Dumma rykten. Priset kommer att ligg apå runt 800, vilket är som förra året. Skönt att få det bekräftat!

IGÅR, förresten, jag ska berätta lite kort om igår. Dte var trevligt. JAg kom sent för pappa körde vilse, haha. Jag kände ingen där, hade träffat 2 av tjejerna där en gång innan bara. SÅ jag satt rätt tyst större delen av middagen. Men sen snackade mycket med dem 2 jag träffat innan. Dem har så sjukt härliga personligheter! Blir så avundsjuk, jag vill också va så awesome!
Maten var god, och efterrätten med. Och chipsen o dippan. Fick återigen ont i magen efteråt. haha. Sen var det disk o sen sova.
Jag sa ju att jag skulle berätta kort! Heh.

Nä, NU ska jag plugga fysik. Halveringstid, kvarkar, bläääärk. Men på fredag kväll är det över. Längtar. Ska läsa igenom lite engelska glosor också sen. Sen ska jag lägga mig tidigt!

Imorron är det skola och sen handboll, o sen plugga lite, o sen Top model final! Hoppas inte att Ann vinner..

Fysik nu. Haj.

Dagens låt: Whatsername - Green Day
2011-03-20 @ 19:12:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

frågestund!

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-21 @ 08:30:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0