ljus

Hej.

Ja, oj vad jag var upprörd igår. haha. Nu är jag gladare. Torsdagen är över! Yippie!

Nu är jag rätt så munter, fast väldigt trött..

Dagen började dock inte så bra med att det var STOPP på motorvägen och jag kom en halvtimme för sent till mitt engelskaprov på morgonen... Men fröken är snäll o lät mig stanna kvar längre så jag kunde skriva klart det. Men jag var sjukt stressad, så vi vår se hur dte går. Jag skrev på det mesta, o jag hoppas på det bästa!
Sen var det en lång håla på 2 timmar, men då satt jag o  pluggade fysik med några kopmisar. Det är mycket roligare om man pluggar tillsammans.
Sen matte o sen webbdesign. Bägge dem lektionerna var helt okej. Sen stack jag 10 min tidigare från webben så jag skulle hinna med att äta innan jag stack till frissan. Cycklade i motvind!! Fast det var fint väder annars! Och det bidrog till att dagen inte var fyskam. Och mina härliga classmates gör en så glad, men tänker inte på att gå o deppa när dem är där. Det är skönt.

Blev faktiskt nöjd med min frisyr! Brukar alltid bli att man blir så besviken, för man har en sån fin bild i huvudet innan man klipper sig. Men jag ahde ingen bild, så jag blev nöjd!

Sen när jag kom hem har jag pluggat fysik och typ gjort klart projektrapporten! Så det känns som en stor lättnad. Imorron kommer allt att va klart!! NICEE!  Sjukt skönt! Så kan man bara tat lungt i helgen, utan något att plugga!

Jag var så arg igår att jag inte berättade så mycket om dagen. INte för det är så viktigt. Men jag kan göra dte iaf. Jag sprang en runda på morgonen! Första för iår! Det var så fint väder! Sen Kollade jag film o så. Sen när min syster kom hem o jag var trött på att sitta vid datan så stack vi ut, jag rollade och hon cycklade. Sen lagade hon pannkakor och jag lade in en högre växel på pluggandet. Och det var där som humöret sjönk. Mamma kom hem o va tjurig, o jag var trött o hungrig, så då blev jag tjurig. Och on top of that blev ALLT plugget droppen som fick bägaren att rinna över.
Men nu äre chill!
Och, jag gjorde en ansiktsmask. Men jag tycker inte att den funkar. Känner att min hud har fått lite finnar.. de kome rväl i perioder, men jag tänkte testa me en mask. Haha.

Igår satt jag o pluggade på engelska glosorna tills ögona sved! Och det sura var att inte EN ENDA glosa kom på provet. Jag o min vanliga tur..... well well. What to do...

Imorron försvinner min sovmorgon, men det gör inte så mycket. Jag är så glad att jag ska bli klar med allt, och att det är våffeldagen! Jag o några till ska hem till en kompis i min klass o käka våfflor! Det ska bli trevligt!

Nu har jag pluggat x antal timmar idag, och jag känner att mina ögon håller på att trilla ut. Så jag ska snart lägga mig.
Ser äntligen ljuset i tunneln. Det var en rätt kort tunnel, men den var mörk!!!! O nu är jag glad igen! Brabra!

Dagens låt: Fireflies - Owl City
Denna låter gör en (/mig) så lugn och glad!
2011-03-24 @ 21:31:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0