fred dag och lördagen

Tjeeena bloggen!

Igår hann jag inte skriva något inlägg. Så jag skriver kort om gårdagen idag ist.
Åkte in tidigt till skolan o skrev prov, det gick helt ok. Fysik är mitt svagaste ämne.. Sen lämnade jga in projektrapporten. SÅ JÄKLA NICE ATT ALLT SKOLWORK ÄR DONE. För en vecka iallafall. Men denna veckan har inte vatt nice, inte onsdagen iaf.. haha. Ångestsammanbrott typ.
Sen hade jag digitakt skapande, där det går frammåt med DVDmenyn, dock är det väldigt svårt... jagvill ju göra det så bra som möjligt. Och jag tycker att det blir fö simpelt när jag gör det..Detta är trotsallt det sista vi gör i den kursen o jag vill ha bra betyg.
Sen åkte jag o 2 killkompisar hem till en av dem o gjorde våfflor. Har ätit godare våfflor i mitt liv, men det var trevligt. Sen kollade vi fil, Knight and day. Den var rätt bra tycker jag. Vi satt också o snackade en hel del, och killarna började snackaom snygga tjejer o en av dem sa i att han tyckte jag var snyggaste tjejen på skolan. JAg skrattade för jag var säker på att han skämtade, men sen sa han det igen och han var dödsallvarlig i ansiktsuttrycket. "O shit" Sen började jag att analysera honom i mitt huvud och då ser jag faktiskt teckan på att han kanske gillar mig soom mer än vän. Vilket inte är bra alls. Jag gillar bara han som vän. Och jag vill inte komplicera något, jag vill behålla den lättsinnhet som det är mellan alla oss. Det är det som är så skönt, man kan snacka om alt o bara vara sig själv... Så vi får hoppas att jag har misstolkat. Och att han bara trycker jag ser bra ut, det tar jag ändå som en sjukt bra komplimang! Och om man gillar mig, att han håller det försig själv och sen glömmer det snart så är allt som vanligt.
Sen åkte jag buss hem. På bussen träffade jag en annan kille som jag känner. Som är en del av Bs kärleksdrama eller vad man ska säga. Jag pallar inte dra hela historien, jag är så fruktansvärt trött på den .Alla snbackar skit om alla och jag får höra ALLT som dem säger till varanra. Allt: "jag får egentligen inte säga detta men....  och du måste lova att inte säga det till någon!!". varför i hela världen skulle jag vilja gå o säga det till massa folk likosm. Jag är faktiskt en man kan lita på.
Allt verkar va ett spel, jag pallar inte. Det är synd, för när vi är tillsammans allihopa o umgås så har vi sjukt roligt! Jag hoppas verkligen att dem löser det, men det tvivlar jag på.. Jag har sagt att jag tycker att alla dem ska sätta sig ner, vara ärliga och lägga korten på bordet. O så ser dem om dem ska satsa eller skita i det. .. End of drama liksom!

Sen idag.
Vaknade tidigt. SÅ jagvar sjukt trött. B har bett om ursäkt för en sak, vilket känns skönt, kännermig lite respekterad. Jag  var egentligen inte så sur, bara besviken. Hon skulle nämligen träffat mig förra fredagen, men det hade hon inte tid med. Sen fick jag höra att hon hade träffat en annan kille då ist. Men jag fick förklarat och en ursäkt. Så de e chill.
Varute o åkte roller med hunden i det fina vårvädret! Det har tillomed börjat blomma så fina lite här o där. Krokusar och vinterjäck.. (jag är sämst på blommor, men jag tror att det var dem.. haha) och gräset börjar bli grönt i trädgårdarna. DET ÄR VÅR!
Sen stack jag o shoppade med B. Det var trevligt. Hittade BALSKOR!!!!! 300 kr! Slog till direkt! Perfect! Sen hittade jag även nya vårskor. JAg har ett par slitna Nike skor som jag gillar för dem är så sköna.. men deras glansdagar är över. Dem ä rinte vita längre.. o  inte så jättehela. Tror dem är snart 4 år gamla. Haha. Jag håller kvar i saker jag gillar haha. Så nu, hittade jag ett par nästan likadana, haha. För 300 kr!!! Dem var på rean, kostade egentligen 799. Så jag bara YESS! Hade varit kul med ett par lite andra, lite variation. Menmen. Det var rea!
Så det var en lyckad shoppingrunda. Hade dock gärna hittat en fin färgglad tröja. Hittade en fin i röd, men såklart finns den inte i min storlek.. Menmen.

Och nu sitter jag här vid datan.. Såg en bild på H från en fest. Borde egentligen inte bry mig alls, men det gjorde jag visst. Aja. Fan. Jag vill inte bry mig. Jag ska inte bry mig. Jag har slutat att bry mig nuuu..! Lalalalla.

B har frågat om jag vill med på utgång ikväll men jag orkar inte. Är så sjukt trött.. Blir skänt med en hemmakväll. Ska ju släcka lamprna ikväll med. Tror vi släcker det mesta förutom ena TVn ikväll. Men vi brukar ha rätt så släkt ändå.

Sen får man inte glömma att ställa om klockan!

Nu ska jag äta något. Tror jag äter ngn macka. Jag gillar mackor. Mums.

JAG SKA BARA REKOMENDERA EN SAK! GREEN DAYS AWESOME AS FUCK!! PÅ SPOTIFY!! Hur awesome är inte det! Jag har inte haft tid, ork eller pengar att köpa den. Så det är nice att den är där! Har lyssnat på den X antal gånger på häg volym och jag saknar konserterna så sjukt mycket! En av höjdpunkterna därpå är Letterbomb! Den är hur grym som helst, speciellt live! Hade gjort vadsomhelst för att höra den live!


Dagens låt: Angel - Akon

Jag är hur självständig som helst. Men ibland önskar jag att jag var någons angel. Helst någon som jag känner likadant för.
Men det händer väl, någongång, förhoppningsvis...
2011-03-26 @ 17:54:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0