måndag, check

Hejsanhoppsan. Då var det en ny vecka!

Måndag. Woop. Nae. Jag har varit så trött o seg idag.. Bara glidit igenom dagen, inte varit så psykiskt närvarande. hade en sån otrolig huvudvärk igårkväll o hade svårt att somna..
Känns som det kommer vara en seg vecka. Veckans höjdpunkter kommer att vara onsdag, när min syster fyller år, och sen fredag, då är det förhoppningsvis utgång med några kompisar. Sen på lördagen är det släktkalas, o det är kul att få träffa släkten o äta god mat. Hehe.
Annars, none. Inte så mycket att plugga, det är skönt. Men jag måste skriva ett argumenterabde tal i engelska(har jag redan börjat på, om skoluniformner, dock känns det som ett flummigt tal.. menmen, jag pallat inte komma på ngt annat att prata om. alla andra bra var redan tagna.. ) Sen ska jag skriva ett tal i svenskan, till nationelle provet, det ska jag börja på imorron. Sen ska jag nsart börja plugga inför matteprovet nästa vecka.
Så det är rätt så chill...

I går gjorde jaginte så mycket. Jag övningskörde, jag trt'nade på crossen, jag rollad emed hunden o jag gick en sväng till affären med en kompis. SÅ jag rärde på mig rätt mycket! Det är ju bra!  

Längtar något så enormt till studenten!! Imorron är det exakt 10 veckor kvar!! 70 dagar! Det kommer nog att gå skitfort! En veckas påsklov, en vecka i turkiet, en vecka mellan bal o student där det inte är några lektioner, så det är egentligen bara 7 veckr i skolan då! dvs, 35 skoldagar! Det kommer att gå så sjukt fort!!!!!!!! WIIIIE! Nu är det 15 dagar till påsklovet, tänk sen efter påsklovet så har jag bara 20 skoldagar till studenten! INSANEE!!
Åh det bärjar bli verkligt nu!
jag hade en dröm för någon natt sen då jag drömde om miin student! Drömmen var inte så bra, jag vaknade skulle hittta något att ta på mig, men jag hade ingen studentklnning o sen blev jag sjukt stressad o sen kom gästerna innan jag hade åkt iväg o tagit studenten... o jag hade fula kläder o allt blev fel.. Hoppas inte att det blir så i verkligheten, haha. Men det blev så verkligt efter den drömmen! Jag håller på att spricka av förväntan!

Det vore så fruktanvärt hemskt att bli besviken på sin stora dag, tänk om någt går fel.. usch, jag vill inte ens tänka på det.
O det kommer bli så kul!!!! Hoppas jag! JA det kommer det! Jag taggar som fasen! Jag har gjort en spellista till flaket på spotify redan, hehe.

Btw så har jag tränat handboll idag. Det var sådär idag. Jag var så trött o jag bara irriterade mig på dem små 95orna. Haha. Men alla träningar kan inte va kanon. Åh, vad jag saknar mitt gamla lag.. menmen.

Och ååh vad jag hade velat ha en green day konsert att se fram emot. Hoppashoppas att dem kommer hit igen 2012! Så länge får jag nöja mig med Awesome as fuck, vilket inte är fyskam! Inte alls! Letterbomb är så klockren att det finns inte! Viva la gloria kan få mig tårögd, och Cigarettes and Valentines är awesome! Och massa andra som är så FRUKTANSVÄRT bra! Åh, vad green day är bra! Dem är bääääääst! Och kommer alltid att vara nummer 1 för mig! Deras musik är otrolig och har förändrat mitt liv! Utan dem skulle jag inte vara som jag är, true story.
Jag ska tatuera in 2 rader från låten Jesus of suburbia så småningom! Ser fram emot det!

Nu är det chillin' time! ha de nice!

Dagens låt: Extraordinary girl - Green day
2011-03-28 @ 21:33:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0