fet på diet?

Hello.

Idag har varit en helt ok dag. Hade problem att välja kläder på morgonen, igen. Jag måste alltid ha tröjor som passar till svart, för jag har alltid antingen svarta thights eller leggins. Jag har nämligen svårt att komma i mina jeans... och om jag har jeans har jag ofta en rättså tight tröja på mig, så man ser min mage och mina höfter extre mycket..... Inte snyggt.
Jag gillar inte in kropp alls atm. Jag håller inte min diet, MEN jag har gjort månbga förbättrningar. Dock ser jag inga förbättringar på vågen. Jag har nästan gått upp...  
Så detta kräver drastiska metoder! Googlade kosttips, fast då kommer så överseriösa dieter som inte passar min varsdag. Men jag ska försöka kompromissa. Inga mackor till frukost, och mindre pasta, OM jag ska äta pasta så ska det vara fullkorn. Och dra ner mera på sockret. Och minska på fettet.
Det borde hjäpla. Mitt absoluta mål hade varit att gå ner 7 kg.. Men jag nöjer mig inte med mindre än 4. Jag ska alltså gå ner minst 4 kg på 70 dagar. Om 70 dagar tar jag studenten. Och då ska jag vara snyggare än någonsin. Eller på 63 dagar, till balen!

Men från o med idag, INGET BRÖD och INGEN PASTA. Så gott det går. Ibland så måste man ha en liten macka. Det är ju så gott.

Iallafall. dagen var helt ok, rättså seg. Hade håla hälften av dagen. Tänkte skippa sista lektionen, men mitt samvete tog emot, så jag gick dit. Kommer dit, läraren snackar i en kvart, sen säger hon att man kan gå hem o läsa sina böcker... o då had ejag precis missat bussen. Menmen jag tig bytesbussen en halvtimme senare. Lite surt att jag kunde ha stuckit rätt så mycket tidigare, men ändå nice att vi fick sluta tidigare.

Sen när jag ätit en macka, så glodde jag på TV o sen lagade jag ost och skinkpaj. Det blev gott. Men det var väl ingen idealmåltid om man tänker nyttigt..

Försöker få tag i festlokal till en kompis, som inte pallar fixa själv... Men jag tycker verkligen att han borde ha en fest. Jag är festsugen som fasen! Men som vanligt är det problem med att få tag o lokalerna, jag hatar att ringa lokaler... Men måste man så måste man.

Jag har börjat att skriva på mitt tal i engelskan, mitt tal i svenskan och börjat plugga matte. Bra va!?

Jag är på G!

Och ska gå ner flera KG! haha

Men imorron får vara ett undantag, för då fyller min söta syster pr och hon har bestämmt hemmapizza till mat. Så jag tänker njuta av den. Det är så sjukt gott! O dessutom känns det nyttigare än köpepizza!

Dessutom vill jag se bra ut när jag är i turkiet. Det är bara 5 veckor dit. MOTIVERA MERA! Jag vill inte se ut som en tjock falukorv i min bikini!

Peppar desperate houswives idag!!!! YEEAH!
Och pepper utgång på lördag! YEEAH!

Så jag ska skriva på min hand, något som påminner mig om dieten. Jag SKA klara det!!

Nu ska jag ta en dusch! Sen TV. Tjarråå.

Dagens låt: Fix you - Coldplay
2011-03-29 @ 19:23:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0