B-dag

Hoppala!

Halva veckan done! Denna dagen gick rättså snabbt. Första lektionen satt vi o jabbade med våra tal i svenska. Jag har skrivit ca, 2 sidor. Dock behöver det renskrivas rätt så mycket, med det är en bra grund. Kom även på rubrik, musikens språk.
Sen hade vi lunch, o då letade vi upp vår fysiklärare o frågad eom vi fick ledigt från fysiken idag eftersom vi skrev prov i fredags morgon när vi hade sovmorgon. Och det fick vi! hihi.
Sen var det samhälls lektion. den gick helt ok. Sen vare sluut!
Så då stack jag hem o lade mig i sängen o kollade TV. Allt jag hade ätt då var fil o flinor till frukost, fil o flingor till lunch, och en banan till mellanmål. Så jag var lagon hungrig sen när pizzan var klar! JAg o min syster delar på en för dem blir så stora! På min hade jag sås, köttbullar, bacon och banan och ost! GOTT!!

Känns som fredag nu bara för det. ahha. Men ack nej. Det är bara onsdag.

Skulle ju sett black swan på biop med några kompisar från klassen, men alla bangar.. Pallar inte. Här försöker man fixa ihop något trevligt för många, men så är alla så lata att anstränga sig " ne jag pallar inte gå dit" "kommer bara med om vi ser en annan film" (MEN NU VAR DET BLACK SWAN VI HADE BESTÄMMT!) Blir så arg, ingen lägger manken till. Känns som jag är den enda som antrsänger sig. Alla andra bara sitter ppå sin feta röv o väntar på att något ska dyka upp så dem kan tveka och vela.. För helvette det handlar om att gå o se en film på bio? Big deal eller!?
"I DON'T CARE, IF YOU DON'T!" - JoS- Green day.
Orh, blir så irriterad. jag såg ju fram emot att se den... Jaja. What to do. Tillslut var et bara jag o en till kille som ville se den, o jag vill inte gå själv med han. Dte är han jag tror gillar mig lite på sättet mer än vän, men jag gillar bara han som vän... så nejtack.

Så imorron blir en vanlig långtråkig torsdag..  Det är bara att ta sig igenom..

Fick ett USB av en kompis idag med AWESOME AS FUCK! yeeeeeeeeees! Hihi så nu har jag den! På datan! Jag kommer noh såsmåning om att köpa den också, men väntar tills priset har gått ner.

Efter ett tag så fick min syster fler presenter. Hon fick bl.a. ett par converse, en soffa och lite kläder. Hoppas hon blev glaad!
Min syster är något av det finaste jag har. Hon vet nog inte det, jag brukar inte säga det precis.

Sen spelade hela familjen rock band! Haha. Det var kul! Bara green day låtar, hehe!

Sen satte jag mig här. Smsar med en kompis som jag inte har träffat sedan min fest i januari, jag får plötsligt ett sms där det står" skulle du kunna hångla med mig?" . Världens mest random sms! Haha. men han är lite klurig den snubben.

Nu ska jag snart sova. Upp tidigt imorron..

Dagens låt: Uprising - Muse
2011-03-30 @ 19:30:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0