Awesome as ....

Torsdagen är  över! Det är skönt. Det gick över fortare än väntat, men det var för att jag gick hem innan första lektionen. Jag var så less på allt och trött i huvudet.

Dagen har varit rättså kass liksom.

Kommer till skolan, får tillbaka engelskaprovet vi gjorde förra veckan. Jag fick bara G....... Det var som ett slag i magen. Jag satsade på MVG i det ämnet... Jag blev grymt besviken. SÅ jag var depp.
Sen får jag höra ev en kopmis, som hade stannat kvar för att gå på fysiklektionen igår att det hade varit 4 st elever på lektionen, och läraren(som vi personligen gick och frågade om det var okej att vi tog kompledigt, han sa att vi inte behövde komma dit) hade gått igenom nya saker och TAGIT NÄRVARON!!! Det gör han aldrig annars! VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA STIL!?!?
Jag blev så arg, han kan fan inte säga att vi inte behöver gå på lektionen o sen sätta ogiltog frånvaro. Idiot, rent ut sagt. Men, nu tänker jag bara whattahell. Mitt betyg sänks inte för det. Och om jag har EN lektion med ogiltig frånvaro, ingen big deal. Men det är ändå fel av läraren..
SÅ jag var inte på mitt merst charmerande humör.

Sen på svenskan så satt jag med ipoden i öronen och skrev på mitt tal. Det gick jättebra! Är nästan klar med det! Och jag gillar vad jag har skrivit! Hoppashoppas att jag får ett bra betyg på detta.
Sen fysik. Där lättade stämmningen, för jag snackade med killkompisarna som bangade bion o dem föreslog att vi kan ju se den nästa vecka ist. Och det gjorde mig glad. Och jag insåg att idag hade nog ändån inte varit en så bra dag.
Och jag började tänka positivt med att det gick dåligt på engelskan, nu känner jag att det är redan uppgivet att få MVG i den kursen, så jag behöver inte kämpa eller lura mig själv att jag kommer att få ett mvg. Så det är en liten lättnad, men jag måste ju se till att jag inte får ett G i betyg,m det vore skandal. VG minst.
Dock är jag galet hungig och okoncentrerad på slutet av lektionen. Sen går vi till matan o äter. Pasta! Äter en lagom portion. Sen går vi till matten. Oj vad svår den är. Jag håller på att repetera för provet på tisdag..

När matten var slut så kändes det verkligen som mitt huvud skulle explodera, så jag sjukanmälde mig och gick hem..

När jag kom hem så kollade jag på Awesome as Fuck!!! Hihi! Så jävla braaaa!!! ÅÅÅH vad jag saknar konserten  nu! JAg vill vill vill se dem igen snart! Började gråta till Viva la Gloria! Den är så jävla vacker!
Och på tal om vacker, jag tycker Billie Joe är gudomlig! Han är vacker innifrån och ut! Damn! Om jag var några år äldre, han var något år yngre, inte gift och inga bran. Dåni! Haha. Nej men gud. Han är fantastisk. Och att han kan skriva sånna låtar, hans musik har räddat mitt liv kind of. Jag älskar den mannen!

(Bilden är från google, antagligen från någon annans blogg...)

Och i slutet på dvdn, när han precis har spelat "time of your life" så gör han det gulligaste! Haha. Det går inte att förklara, ni får se det själv. Jag tyckte det var skitsött!

DVDn lyste verkligen upp min dag!

Nu är jag sjukt trött i huvudet över att ha sett hela dvdn på datorn. Så jag ska gå o lägga mig en liten stund, tänka och filosofera lite, sen äta ett äpple och sen räkna matte! Its a plan!

Om jag pallar, vilket jag tvivlar på, så kanske jagtränar på crossen. Annars spar jag det tills imorron.

OCH GUUUUU SÅ SKÖNT DET ÄR MED FREDAG IMORRON! Halleluja!

Dagens låt: Viva la Gloria! - Green day
2011-03-31 @ 19:28:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FowZie

det låter ju skitbra! (:

2011-04-02 @ 22:58:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0