ledighetsleende

Tjaa lallalaaa. Ledig idag!!!! ååh vad jag tjatar om det... Jag är glad. 3 dagar kvar i skolan sen är det helg.
Ska ut o äta på restaurang för att fira farfars 75års dag. Det är första gången jag träffar honom efter hans operation. På söndag ska jag förhoppningsvis åka skidor med mmin familj, men jag undrar hur det blir med det..
Iallafall..

Idag har jag chillat. Sen testade jag att göra min tänkta balfrisyr, och den blev rätt fin, helt ok. Måste träna lite på den, och behöver nog lite hjälp med att få till lockarna i nacken.
Sen tränade jag på crossen! Duktigt. Sen dushade jag och sen lagade jag mat. Efter jag dushat tog jag på mig min sidenrock, eller vad man ska säga. Hittade den långt in i garderoben. Jag kände mig lite som en hemmafru, när jag stod o lagade mat i den. Haha.
Sen var jag duktig och jobbade på projektet! Det är såå svårt att jobba på bra när man är i samma grupp med en(dvs F) som inte jobbar allt atm... dessutom så snackar vi knappt. Men man får göra det bästa av det helt enkelt. Det ska vara inne om ca 2 veckor.
Sen pluggade jag svenska, ska ha prov på torsdag.
Så jag har varit väldigt duktig idag. och duktigare ska jag bli.
Sen kom min syster hem, och då gick vi til ica för att handla lite mat ocg då passade jag på att lämna mitt cv!!! Finally!
Duktigtduktigt!

Fast en grej som inte är så duktig. Jag har börjat att slarva med dieten. Inte jättemycket, men lite... Drack lite oboy imorse, åt en ballerina kladdkaka, och min syster bjöd mig på en kärleksmums...  Liite skärpning!

Förresten, jag tränade ju handboll igår! ÅÅH det var sååå. Jag hade saknat det. Jag var verkligen inte i mina bästa dager igår. Men njag kände mig hemma typ, när jag stod där i målet. Så jag ska fortsätta att träna lite, varje måndag typ. Nice.

Nu ska jag o min sis snart laga maut. Det ända jag inte har gjort under denna långhelg är att plugga matte... det tar emot. Haha.... Kaanske sen idag eller imorron. Får se. Jag måste boka tid till frissan också, jag har inte klippt mig sedan i september.... haha så det är i behov av det nu.

Imorron är det skola! Ska bli kul att träffa kompisarnaaaaa! O jag har bara 3 lektioner så de e nice.

Btw, jag har inte snackat med B sedan i lördags. tycker att hon borde ha frågat "gick det bar att komma hem med taxin?" eller dylikt. Men nä. hon bryr sig väl inte. Jag är inte sur på henne. Men jag tycker att hon skiter i mig... o det har hon ingen anledning att göra. Det är bara dålig stil. Hela förra veckan också, jag antog att det var för hon var sjuk och trött, så jag accepterade det. Men hon verkade ju inte alls sjuk i lördags...... då bara dissade hon mig. Så ja.. Blir väl lite irriterad på det ja.

Menmen.

Det är ju sånhär kvinnodag idag. och helt ärligt tror jagite att jag har någon speciell jag ser upp till, vad jag vet.. Men jag måste säga att jag hoppas lite att jag kommer att bli en som folk kommer att se upp till när jag blir äldre.


Nu ska jag till köket o laga maat! Haajjj!

Dagens låt: Viva la Gloria! - Green day

Åh jag vill på en green day konsert igen!!!!!!!!! Snart kommer awesome as fuck! ut i butiker btw! Jag ska köpa!! Kommer att sakna konserten som fasiken när jag kollar på det bara..
2011-03-08 @ 16:49:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0