rött

Hej.

Dessa dagar har jag jobbat.
Måndag, tisdag och onsdag.

Har tur att ha så trevliga jobbkamrater. Så sjukt oseriösa samtal vi har haft dessa dagarna. Haha, det är så chill. Behöver inte bry sig.

I tisdags mådde jag dock inte så bra. vaknade klockan 3 på morgonen av migrän, tog en tablett, låg vaken tills tabletten verkade, och då var det dags att gå upp o äta frulle. Sen gick jag o lade mig igen för jag tänkte inte gå till jobbet. Men klockan 20 i 6 kände jag att "jo jag kan dit och tjäna lite pengar" Så det gjorde jag. Gjorde mig i ordning på 10  min sen cyklade jag i racingfart så jag stämplade in 5.59. Bra jobbat ändå. Dock var jag helt osminkad, rufsig i håret o hade glasögon. Men det är nice att jag kan va så på jobbet utan o bry mig. Vid kl 12 så kom huvudvärken tillbaka så jag fick gå hem. Jobbade ändå i 6 timmar, kashing. När jag kom hem så sov jag. Sen vaknade jag o åt lite mat, vilade, kollade desperate houswives för jag kunde inte träna handboll. Och sen sov jag igen.

Igår mådde jag bättre och jobbade hela dagen, sen spelade jag match. Men ännu en gång fick jag inte spela klart matchen. Denna gången var det för jag fick rött kort. RÖTT KORT! Jag har aldrig under mina 13 år som handbollsspelare fått rött kort... Det var för att jag, som är målvakt, gick ut på planen för att ta bollen när dem kom på kontring, så sprang tjejen in i mig. När jag stod stilla. Så blåser dommaren, och ger mig rött kort för farligt spel. Jaha. Sen fick inte jag spela mer den matchen. Arg var jag. Jag hade minsann inte gjort något fel eller fult. Jag skulle bara ta bollen så springer hon in i mig. Jag såg rött. Vi förlorade matchen.


blablabla

Idag är jag ledig och har varit i malmö och ätit lunch med B och en annan killkompis. Det var gott, en god stek från jensens. Killkompimsen har precis fått tjej så han var upp över öronen förälskad o bbara pratade om henne. Bedårande. Det var jättekul att se honom så glad o jag är verkligen glad för hans skull. Men omygod,,,,,,,,,,det var allt han snackade om. Och oj vad jag också vill vara så glad. Jajo, jag blev väl lite avundsjuk. Jag har aldrig känt så för någon. Vill göra det...

Nu sitter jag här o fördriver tiden. Ska äta min bebisgröt sen och sen ska jag träna bodypump. Åh vad jag vill bli fit! Och nu har mina kära föräldrar börjat att klaga på vad jag äter igen, pallar inte. Det är alltid något.... Jag är gammal nog att äta vad fan jag vill? KE!?

Imorron är jag ledig då med! Härligt! Då ska jag shoppa! Och köpa present till F. Hon sk aha födelsedagsfest imorron. Ha rinte träffat henne sedan studenten. Så det ska bli spännande. Det är hemma hos henne, och det är många som ska komma. På ett sett ska det bli så sjukt kul, för sist hon hade fest där så böev det så galet ball. Det var då jag träffade H för första gången. Åh det var så.. åh. Det kommer nog inte bli lika åh, men jag hoppas att dte blir ball. Ser lite fram emot det. Mne jag kommer vara så galet nervös imorron... Så jag måste dricka. Men jag kaninte dricka för mycket för ja ska jobba klockan 8 på lördag.. Yeey. Haha. Det går som det går. Jag ska ha kul iaf!

Nu är inlägget snipp snapp slut.

Dagens låt: Someone like you - Adele

Hörde den på mtv i morse och nu kan jag inte sluta lyssna på den. Sååå underbar. Och jag tänker jättemycket på H när jag hör den. Damnit. Men den är fin iaf, och oj vilken röst. Önskar jag kunde sjunga likadant.

2011-10-13 @ 16:31:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0