och(?bryrmiginte)tober

Hallådär.

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva, så vi får se hur sammanhängande detta inlägget blir... Känner att jag behöver skriva av mig lite.

Kan börja med att säga att i torsdags så bakade jag tattootid! Det var nervöst, men det kändes så rätt!! Jag var jätteglad efter jag ahde gjort det! Så vecka 46 smäller det! V 46 kommer bli en händelserik vecka, massa som händer då faktiskt. Kul!

I fredags jobbade jag och sen var det uuuutgång! Var jättelängesen jag var ute sist. Så det såg jag fram emot. Detvar halloween, så jag hade gjort svarta kattöron till min svarta outfit! Det var kul! Träfade S från jobbet, och kan hända att jag gjorde bort min aningens lite.......... trillade på dansgolvet tillexempel.. framför han o hans kompisar. Piiinit. Men well well. Och sen innan jag skulle gå så gav jaghan en stor puss på kinden, vet inte vad han tyckte om det. Men jag hoppas att det inte blir någon pinsam stämning när vi jobbar tillsammans till helgen.. Haha.. 
Det var tänkt att jag o B skulle ta taxi hem för jag skulle jobba nästa dag. Men det blev att vi tog till hennes ragg/på G kille........typ. För hon saknade väl honom. han är ett riktigt svin mot henne, så det är jobbigt att se att hon går tillbaka till han hela tiden. Hitta en ny för fasen. Men han hade en annan tjej som sov i hans säng. Wtf var reaktionen. Så vi sov i ett annat rum tills min klocka ringde vid 6 för att vi skulle ta bussen hem för hon hade för lite pengar till taxi. Men när tiden är kommen så pallar hon inte ta bussen så vi får ta taxi ist.... vilket var skönt att komma hem tidigare..men ändå.. Så när jag kom hem vid halv 7 så sov jag i 2 timmar ty, en ringde klockan för det var dags att gå upp o jobba.

Är stoltöver migsjälv att jag klarade dagen helt utan problem. Aningens trött och bakis i början, men det gick. Dels för att det hände saker hela tiden så jag hann aldrig riktigt sitta o slöa elle rkänna efter hur trött jag var. Plus att mina kollegor höll mig på gott humör så det gick rätt bra.

Snenär jag slutade var planen att jag o min syster skulle käka ute o sen skulle vi ha en mysig FF kväll hemma med film o mys. För mamma o pappa skulle iväg på fest för en gång skull. Sist dem skulle det(vilket var för något år sedan) lyckades mamma bli magsjuk samma dag.
Denna gången får mamma migrän samma dag.... Så det blev inte som planerat denna gången heller..... Sjukt märkligt och lite irriterande.
Men jag o min syster pt ute iallafall och det var trevligt. Min lillasyster, en tanig liten tös smällde i sig en hel pizza! SJUUKT! Det var första gången, jag satt helt mållös. Tyckte det var fantastiskt! haha. Sen när vi kom hem så kollade vi på pretty woman o sen sov hon över i  mitt rum. Fick ta en en luftmadrass haha. Hade tänkt att kolla i skolkataloger o prata om massa saker, men det gick inte för att mamma o pappa är hemma o dem skulle höra plus att vi var båda så trötta så vi somnade rätt fort.
Min syster är något av dte bästa jag har! <3

På söndagen gick jag o B en lång promenad i skogen, sen kollade jag när syrran spelade match o sen åkte vi hem till farmor o farfar på middag. trevligt, men jag var fortfarande trött.

Idag. Upp tidigt för jag skulle till ungdomsmmottagningen. Det var ett himla problem att hitta dit, även om jag kollat på kartor o så. Skulle nämligen till ett annat av deras kontor. Fick fråga en dam om vägen, men kom fram i tid, 8.54 när jaghade tid kl 9. Puuh. Och då tog jag upp ett litet problem som jag haft läääänge men aldrig riktigt bett om hjälp för (nej, ingen sjukdom). Så jag fick ett nytt recept på p-piller som förhoppningsvis ska hjälpa.
Sen efter det så träffade jag min bästa vän från låg o mellanstadiet. Har inte träffat henne sedan i augusti. Vi hade en del att prata om. Pratade från halv tio till ett, konstant. Vi kan verkjligen prata om ALLT! Hon är nog en av den som är lättast att prata med av alla mina kompisar. Men vi har varit så nära så länge, och även om vi inte ses så ofta nu som när vi var små så har inte mycket förändrats i vår relation. Hon åker snart tillbaka till sin värdfamilj  som hon är au-pair hos i belgien. Det var mycket trevligt att träffa henne iaf, fick pratat ut om mycket. Och även deeptalk, älskar deeptalk.

Sen på bussen hem, som jag precis han med.. ser jag H. SOm jag inte sett sedan min senate utekväll(den innan halloween, då jag träffade en kille, vilket jag gjorde för att slippa tänka på att han var där). Av alla bussar, vid alla tidpunkter.... ödet? Iallafall, jag såg han, tittade och tänkte säga hej. Men han satt o tittade rakt fram, blicken fäst vid en punkt såg dte ut som. SÅ jag bara jaja, satte mig på ett annat ställe. Några hållplatser senare så ska han av, då ser jag att han vänder huvudet i tittar bak på mig, men när jag tittar upp så tottar han bort snabbt som blixten. VAAH liksom? Kan man inte hälsa? Jag vet inte om det var pga att han helt enkelt inte känner att vi känner varandra mer, eller att han blev så förvånad o bara stel likosm(har okcås känt att jag har stirrat på en punkt och reflexvänt bort huvudet när jag har varit i en obekväm situation där någon som jag har någon konstig relation med eller bara är blyg för( som tex K )...) Så jag undrar jag. Kan det vara så att han faktiskt har någonsom helst liten känsla för mig som han har kvar fast han har tjej??? Om han någonsin har haft det. Jag vill verkligen veta.
Jag är inte irriterad över att han inte sa hej. men jag vill veta vatrför. Vill veta vad han tänker. Om jag får reda på att han absolut inte har någon som helst attraktion till mig så hade det varit så mycket lättare att bara skita i det. Men sen kommer något sånt här litet, men störigt som rör till det i mitt huvud.
Orh.

Sen gick jag en lång runda för att tänka o sen kollade jag Tv o sen åt jag nat på sibylla med B i en till tjejkompis. O nu sitter jag här o somnar snart. Mina linser är så torra o trötta att dem snart trillar ur ögonen..

Imorron ska jag sova ut. Åker til mormor o sover där till onsdag för vår årliga julshoppning. Köper jul o födelsedags presenter till mig o min syster. Hihi det är mysigt! Älskar min mormor! Hon är vekrligen fantastisk!

Nu ska jag sova. Godnatt!

Dagens låt: Radio Gaga - Queen
2011-10-31 @ 21:16:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0