2 år, känns som igår.

Åh. Idag är det exakt 2 år sedan en av de lyckligaste dagarna i mit liv. Dagen då jag tog ledigt från skolan, åkte med några kompisar till danmark för att se en konsert med världens bästa band. Green day. Min ena kompis fick sin pizzakartong signerad av billie joe..... jag stod 2 meter bakom o var helt.. ?")(# typ. Jag hamnade längst fram vis staketet. Fantastiskt. Min kompis fick näsblod precis innan konserten och fick en öronpropp i näsan, det ser Billie joe och börjar skratta åt honom. Åh det var så fruktansvärt roligt!
Jag kommer fortfarande ihåg känslan när dem sprang in på scenen.
Vilken fantastiskt kväll. Åh.
Ett helvår sedanr ungefär fick jag turen att se dem igen.

Nu har jag abstinens så in i bomben. och usch vad tiden går fort. 2 år. Jisses. Åh vad jag saknar..... Ska lyssna på massa green day låtar på ipoden innan jag somnar idag.

Har jobbat idag. Tjänat cashennnnnn. Har varit så otroligt trött idag. Har sovit jättegott, drömde en konstig dröm, H var med i den och han gillade mig. Men det var bara en dröm.......

Hade tänkt att ta ett pass på crossen ikväll men det kommer jag inte orka, är så trött... O ska upp vid 5 imorron för att jubba..

Helt sjukt att för 9 dagar sedan kunde jag ligga ute och sola, och idag var det frost på biliarna när jag skulle cykla till jobb. Insane. Nu när det är så mörkt och kallt, så längtar jag till julen. Vill ha lussebullar, pepparkakor och mysiga tröjor och snö. Jag är tillomed sugen på att gå till kyrkan o lyssna på någon julpredikan om det är nåhon sådan. För det gjkorde man alltid när man var liten med skolan, så var det avslutning i kyrkan. Jag vill göra det igen, fast när det är lite närmare till julen.

Nu har jag precis kollat på awkward, o nu kollar jag på plain jane. Jag känner mig litesom en plain jane ibalnd.

Sen ska jag sova. Good night!!!!!!!

Dagens låt: Macy's day parade -  Green day

09.10.09 minnen...... Första gången jag hörde den sången. Åh den var så vacker. Billie ensam på scenen med sin gitarr, 2 meter från mig. Åh. Den sista låten innan time of your life kom, o man bara visste att snart var det slut och man villle ta vara på varenda sekund. Varenda sekund var fantastisk.
2011-10-09 @ 20:16:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0