lagom

Idag var det handboll igen. Mer målvaktsträning, vilket var bra. En "målvaktstränare" gjorde några skottövningar och sa "dethär är ju alldeles nytt för dig, men du lär dig" jag bara tänkte, jag har spelat handboll i 11 år, dethär är INTE nytt för mig. men så sa jag inte, artig som jag är hehe. Men det var kul. Jag älskar handboll! Har spelat i detta laget i snart 4 år, och fortfarande är det grupperingar, det är lite synd.

Sen kom jag hem, duchade, gick med en kompis till ica, åt macka, gick ut en sväng med en annan kompis.
Han, som jag var ute med andra gången idag, är nog en av mina närmaste killkompisar, vi träffas inte allt för ofta, men när vi ses så snackar vi verkligen om allt. Det är lite kul, man får liksom höra helt andra åsikter, för han är kille. Han kan ju säga lite vad killar tänker och så, det kan ju inte jag, så det är bra.

Sen har jag suttit vid datorn, kollat upp nummret till lokalen jag vill hyra, ska kolla hur många osm får plats och vad den kostar o så. Sen har jag börjat att skriva på inbjudningen jag ska lägga upp på facebook, men jag tycker att det låter så töntigt allt jag skriver.... Tur att jag är ute i god tid.
Jag är så rädd att folk inte ska komma bara.... tänk så hyr jag denna lokalen, som är ganska dyr har jag hört, men bestämmer mig för att inte at inträde(för det vill jag inte ha), men så kommer det ingen. Så har jag hyrt den helt i onödan...

Nu är jag skittrött, handboll i 2 hela dagar. Nu har jag ont i ljumsken. Men jag ska träna imorron igen!
Orh, jag är inte pepp på måndag.

Dagens låt: Send me an Angel - Scorpions
2010-08-29 @ 21:25:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0