Så.

Så var dagen i skolan avklarad. Eller timmen i skolan rättare sagt.
Bussen dit var SMOCKAD.. och jag hatar att stå i bussen.... man håller ju på att trilla varje gång bussen svänger eller bromsar. Dessutom var det sjukt varmt också, så man svettades.. a lot. Kan bero på att jag var så satans nervös också hehe.
Sen kom jag fram till skolan och det kändes inte som det var 10 veckor sen jag var i skolan sist, man är liksom hemma där nu. Och alla klasskompisar verkade vara som dem var sist vi sågs.
Men lite saker hade förändrats, vi har ny mentor, vilket är både på gott och ont. För vår förra var så sjukt rolig, men också dållig på att ge information. Den nya verkar vara tvärtom.
Vi fick våra scheman. Som dessutom inte var klara. Jag har INGEN aning om var jag ska vara första lektionen imorronbitti. Bra jobbat schemaläggare..... Som tur är, har en till i min klass samma lektion, så vi ska ses på morgonen så man slipper gå och leta själv efter salen.
Och det ska finnas tallriksautomater(?) i matsalen. Så man visar upp sitt matkort så får man en tallrik, och man kan bara få En tallrik per dag. Så sjukt löjligt.

Sen var det hem och ringa frissan. Alltid när jag ringt tidigare så har det varit telefonsvarare, men nu tutade det upptaget! Sen ringde jag igen ett tag senare, upptaget. Och ingen, upptaget...  Asså jag pallar inte. Det är inte meningen att jag ska klippa mig kanske. Jag ska ringa tills jag får en tid. Och hoppas det inte blir en tid så om 6 veckor eller ngt. Jag vill ha en tid nästa vecka! men lycka till.. haha.

Så nu ska jag ringa frissan tills hon svarar, sen ska jag dusha, sen äta, kolla Tv, seeeen sova! Spännade liv jag har!
2010-08-18 @ 16:10:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0