SKOLA TODAY - What the hey!

Då var dagen kommen. Skolan börjar om 2 timmar.
Jag går upp, äter frukost, borstar tänderna, lägger mig igen, sen klär jag på mig och sminkar mig sen går jag till skolan.
Jag är på punkt 5 nu. Jag har precis klätt mig. Men ush vad jag känner mig tjock. Jag har inte haft jeans på mig på hela sommarlovet. Och jag blir galen på mitt hår. Men det beskyller jag frissan lite på, för hon svarar ju aldrig när jag ska boka tid!
Hade önskat att man kunde känna sig snygg för en gångs skull när man stod framför speglen. Gud vad glad jag hade blivit då. Men med lite mer träning, lite mindre mat och en klippnig, så är jag en bit på vägen iallafall!
Men man ska ändå bara vara i skolan i någon timme, så jag orkar inte lägga ner ännu mer tid på att försöka se bra ut. Imorron däremot är det en vanlig dag, men start tidigt på morgonen. Då kommer jag stå lite längre framför speglen.

Jag är så nervös och förväntansfull! Ska bli så kul att träffa alla kompisar igen.

Men fyfasen vilket väder! Regnet bara ÖSER ner! Som ett vattenfall för tillfället. Kul att jag ska behöva gå till bussen. Vilket tar 15 min...

Nu ska jag snart äta lite lunch, sminka mig och bege mig till skolan. Sista året. Kan inte släppa det.

Dagens låt: Going to Pasalacqua - Green Day
Here we go again, infatuation
Touches me just when I
Thought that it would end
Oh but then again it seems
Much more than that but
I'm not sure exactly what you're thinking

Well, I toss and turn all night
Thinking of your ways of effection
But to find that it's not different at all
I throw away my past mistakes
And contemplate my future
That's when I say...
What the hey!
2010-08-18 @ 10:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0