FRÄSH

Hej igen. Gissa oom jag har varit duktig? FÖR DET HAR JAG!
Jag har städat och dammtorkat hela mitt rum
Städat min undulatsbus, som inte hade städats på mer än 2 veckor..... usch.
Sprungit en runda i skogen. Har iknte sprungit på nästan hela sommaren, sista jag sprang i skogen flög det in massa kryp i munnen. Men nu var det inga kryp och helt perfekt temperatur.
Sen åt jag en macka till kvällsmat, och en banan. Äntligen Subs är MMMMMMMMMMM!

Nu känner jag mig fräsh (fräch?), i ett fräsht rum och sen ska jag lägga mig i en ny och mysig tshirt i sängen med fräsha och rena lakan och kolla på bridget jones dagbok, eller någon annan kul film! Allt rent och fint och jag mår fräsh. Det är bra.

Resan till London i höst är nu bokad! Iallafall flygbiljetterna, men det är bra! Nu har jag något att se fram emot, haha!

Hoppas verkligen att jag hittar fina kläder imorron!! Ser fram emot att shoppa :) Och träna handboll.
På söndag ska jag träffa F och ta en fika. Hon har visst skaffat en pojkvän nu, vilket är bra! Så hon håller sig till en. Ehehe... faktiskt.

Och jag har sett det preliminära schemat för treans första termin! Det ser bra ut! Ser ut som jag bara kommer ha en lektion på måndagar! LIKE! 
2010-08-11 @ 19:00:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0