wraaaaaaaaaaaaaah

Hemma från årets sista besök i mormors sommarstuga! Eller ja,, jag kom egentligen hem igår, men då var jag för trött för att skriva. Jag var faktiskt trött hela dagen. Fördelade dagen med att ligga i soffan, hammocken(stavning?) och sängen och lyssna på musik. Och jag var inte hungrig på hela dagen.
Till middag kom mina föräldrar upp och sen stannade dem och kollade på allsång på skansen. Jag låg ihopkurad i soffan och blundade och tänkte att det var exakt EN vecka sen jag stod på scenen och sjöng, precis på klockslaget. Åh.
Sen när dem märker att jag ligger på soffan tror dem direkt att jag inte mår bra. Sen kommer mamma "saaaaaaaaknar du korfuuu?? Animatööörernaaaaaa? vaaaaa?" Med ett retsamt leende. Inte kul. För det var just de jag gjorde. Försökte dölja tårarna under filten. Förstår inte vad osm hänt. Jag har inte gråtit ordentligt på flera år och nu, på minder än 1 vecka har jag gråtit 3 ggr. FANtastiskt. Faktiskt. Det är ju skönt att gråta.
Men nu känns det lättare, att inte sakna korfu så mycket. Jag behövde sakna det, nu är jag klar med det, typ.
Idag ska jag inte göra mycket. Städa. Dusha. Ja typ det...
Imorron ska jag shoppa med en kompis. Behöver massa nya saker till skolan! En vecka kvar. Gaaah! Och imorron ska jag träna handboll igen! På sand, men det är bara för att komma igång lite, sen nästa vecka börjar inne träningen också.
Jag ska försöka komma iväg till gymmet någon gång innan skolan också.

Nu sitter jag här i min pyamas och lyssnar på rock! Plötsligt så känner man, skit samma, fuck it liksom. Och så slutar man sitta och älta saker. Allt annat bara försvinner, så jäääääääääääää*la härligt!

Dagens låt: Run to the hills - Iron Maiden
2010-08-11 @ 11:07:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0