Såhära, ja, kul.

Idag har jag shoooooooooppat! JAH!
Nya skor! Vita tygskor.
Foundation. Dream matte mousse
Nylonstrumpbyxor
Och present till tjejen som jag ska på fest hos på lördag.

Sen hittade jag ett par svarta jeansthights, som jag letat efter jätteläänge, på vero moda. Men jag har ett presentkort där som jag hade glömt hemma, så jag får tillbaka till affären imorron och köpa dem då.
Och då ska jag köpa present till en annan tjej som jag ska på fest hos imorron.

Sen såsmåning om måste jag köpa hårfärg och beställa klipptid. Jag är så trött på mitt hår, speciellt luggen, som är för kort för att ha bakom öronen och för lång för att häga snyggt i ansiktet.

Känns som pengarna bara..... tickar iväg. Jag måste skaffa ett jobb...

Och jag tränade precis handboll! Första träningen fär säsongen! oooog vad jag har saknat handbollen! Det var så kul! Det var regn och vi tränade utomhus, men kul var det. Sen hade jag ingan springskor med för jag trodde att vi bara skulle spela beachhandboll, men vi skulle visst springa också. Så jag fick låna min tränares skor... 42or. Gick inge bra...

Imorron. Ouh, jag är inte särskilt pepp på den festen. Det är för en gammal klasskompis, som jag inte är särskilt bra vän med, vi är inte ovänner, men vi funkar inte riktigt ihop bara.. Först var det planerat med en strandfest, men vädret är dåligt(tack o lov, jag ville inte va på stranden) så vi flyttade in. Men bara hälften. Så det blir en liten fest. Jag tror inte ens att jag kommer dricka. Det är dessutom fredagen den 13onde.. uhooh.
Sen var det lördagen. Där är det lite mer press för där känner jag inte så många och jag har iiiiiiinget att ha på mig. Jag har sån jäkla panik. Jag sitter och velar mellan en svart,thight sak, med spets över axlarna(svårt att förklara) och en blå tubklänning/tunika sak. (Jag är verkligen sämst på att förklara.)
Meeeeen det llöser väl sig. Blev lite mer nervös när jag hörde att en speciell kille skulle dit. Men om det är mycket folk kan man ju hälsa, som artigt folk gör, och sen behöver jag ju inte prata mer med han.. För då skulle det nog bara bli pinsamt. Och det gillar vi inte!

Och min syster har åkt iväg på cup till göteborg, jag skulle följt med och coachat, meeeen det fannns inte plats till mig i bilarna :( Men kanske lika bra det. JAg har mycket som händer här hemma med.. jaaaja.

Dagens låt: Another one bites the dust - Queen
2010-08-12 @ 21:16:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0