Jag är rätt, fast på fel ställe.

Scrollade ner på min blogg och kollade på rubrikerna, det bara skriker cool och seriös bloggare om det! Jappjapp!

Festen igår, eller ska jag säga "festen". Fyfasen så fail. Som jag misstänkte lite, men ändå. Tjejen som skulle firas, kom, stannade i 2 timmar sen gick hon. Och hon sa inte ens hej till mig när hon kom. Så hon fick då iiiinget choklad. Det bjöd jag på alla istället. Jag slösade 15 minuter av mitt liv på att slå in den snyggt. Tur att jag inte köpte något dyrare iaf!
Vi var totalt 8 pers, inkl. en mamma. Dock en väligt cool mamma som satt vid bordet och spelade vattenfall med oss.... men, vad gör hon där? Fast alla andra verkade inte bry sig alls, snackade med mamman om skola och snackade tillomed skit om hon som fyllde år(efter hon hade gått då) framför mamman. Det kanske är jag som har så strikta och ocoola föräldrar så jag inte är van vid sånt kanske. Jaja. Sen hade vi limbo, haha "hej 10årskalas!", men det var kul! Jag vann! Limbon var kvällens höjdpunkt.

När jag kom hem sen efteråt så kände jag att jag är så felplacerad, MEN det är inget fel på mig! Jag är precis som jag ska vara, på fel ställe! Jag hör inte riktigt hemma här. Längtar tills jag har gått ut skolan så jag kan flytta. Så ensam och som jag inte har några riktiga kompisar här(jag har kompisar, men dem har liksom andra, bättre kompisar, så jag är dereas andraval, om man kan uttrycka sig så). Vissa säger taskiga saker till mig, dock menar de inget illa, men jag tar illa upp, och jag kan inte säga något elakt tillbaka för jag vill inte såra någon och sjunka till deras nivå. Fast jag vill skrika åt dem och bli riktigt arg...så skrattar jag bara. Men då känner jag mig som ett levande skämt, och det gör att de känner att det är okej att säga så till mig. Om jag inte skulle skratta, så skulle jag sitta tyst och anses som tråkig och bli ignorerad och bortglömd. Och det är ju inte så kul.
- There's nothing wrong with me
This is how I'm sopposed to be
In a land of make belive
That dont belive in me -

Jesus of Suburbia ♥


Idag, B sa igår att hon skulle smsa mig om vi skulle hitta på något. Men jag tvivlar på att hon kommer att göra det. Hon har säkert redan glömt det. Fast det gör mig inget. Jag behöver ändå iväg till affären (IGEN) för att strumpbyxorna jag köpte iförrgår, gick isönder igår! Dem var alldeles för tunna och mina naglar var helt enkelt för vassa. Så jag måste köpa några nya jag kan ha på mig ikväll, tror jag väljer svarta.
TIPS: KÖP INTE NYLONSTRUMPBYXOR FRÅN CUBUS FÖR 50 KR! DEM SUGER(eller går i sönder iallafall...)!

Lite spänd för ikväll, men å andra sidan, vafan, skitsamma. Det får gå som det vill. Jag bryr mig inte. Jag hoppas bara att hon ska tycka om presenten. Jag köpte ett par örhängen. Som jag packade in i en lite större låda, som jag sen slog in i papper, som jag sen la in i en ännu större låda som jag sen slog in med papper. Sen satte jag fast kortet som ser ut som en champangeflaska! Fint!

Jag är lite orolig för min hund. Hon hostar, är hängig, äter inte och även kräker ibland. Hon har varit hängig och dålig på att äta nästan hela sommaren, vi har trott att det har varit lite på grund av värmen och för hon har så tjock päls. Antar att det får bli veterinären snart. Min söta älskling.


Dagens låt: Holiday - Green day

2010-08-14 @ 13:48:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0