Bra självförtroende = Tom plånbok ?

Så, då har jag spenderat nästan hela min dag med F på Espresso house. Hon har liksom olikak perioder, ibland snäll, ibland bitchig. Idag var hon snäll. Det var jättetrevligt att sitta och prata i flera timmar!
Och jag gav 2 kronor till en hemlös.

Sen kom jag hem och åt grillat. Gott. Snart ska jag på promenix med B i det fina vädret.

Nu sitter jag och jobbar med B's present. Jag köpte en bok, scrapbook, där jag klistrar in bilder och skriver fina minnen.

Kollade priser för plastikoperation av näsan. OMG. Det kan kosta ca. 50 000 kronor om det är mycket på näsan som ska fixas! Sitter och frågar migsjälv om det är värt det? Jag hatar min näsa. Jag tror att jag kommer att få bättre självförtroende om jag gör det. Bra självförtoende och en tom plånbok.
Jag har fått många olika kommentarer av min näsa, av kompisar, släktingar och bekanta. Och när jag kollar i speglen är näsan allt jag ser. Och min profil, ush.. men det beror på att pannan är så platt och hakan är utputande också. Haha.
Men jag har tid att fundera. Tidigast skulle det bli om jag gjorde det hösten efter jag fyllt 18. Vilket är mer än ett år. Fast jag lär inte ha pengarna ändå.

Och jag har fått små finnar lite här o var i annsiktet. Blir till att sova med tandkräm i ansiktet dårå.
Imorron ska jag ut och springa!

Ska bara säga en sak till, grattis till min systers kag som fick SILVER i A-slutspelet i cupen dem har spelat. Jag kunde ju inte följa med. Jag är stolt över dem!

Dagens låt: Rising Girl - Lovestoned 
2010-08-15 @ 19:57:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0