Jaduuu

Okej. Festen igår.
Den var kul. Väldigt seg i början, då jag bara kände 2 pers, och några hade jag träffat någon enstaka gång innan. Och vid matbordet hamnade jag vid några jag aaaldrig hade träffat förr, och i nyktert tillstånd, hur lätt är det att hitta något att snacka om? Men tiden gick, och alkoholen var gratis, så det gick bätttre sen. 
Det var ungefär 30 pers där. Mycket trevligt folk. Och jag hookade eheh. Vet inte om jag ångrar det eller inte. Fick en kommentar "Vafan hände med dig?" haha, jaduuu, det vet jag faktiskt inte riktigt, jag dansade, sen vipps så stod jag och hånglade med en kille. Brukar inte göra så. Men lite kul var det.
Egentligen skulle jag åkt hem vid halv ett med en kompis, men när mamman till hon som hade festen när hon såg att jag intye ville hem "Men jag kan ju köra hem dig lite senare om du vill!" Så snällt! Jag tror dock hon gjorde det för att det skulle stanna folk lite längre. Hon hade bjudit såå många som inte kom. Hon är lite, hon som har festen, speciell, men hon är så snäll och rar. Hoppas att hon hade en bra 18års fest!
Så jag fick stjuss hem vid lite innan 2. Och då drack jag vatten! I STORA mängder! För att slippa bakfyllan! Och det funkade! :D  Jag mår överaskat bra, med tanke på hur mycket jag drack!
Sen "hände" det lite småsaker till, men det tänker jag inte skriva här! hihi

Nu ska jag snart in till stan för att ta en fika med F. det ska faktiskt bli kul.

Får se om jag kommer med ett till inlägg lite senare idag. Kanske, kankse inte. HAHA ändå ingen som bryr sig!

2010-08-15 @ 12:40:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0