TRÄN

Skola i övermorgon. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? 2 sommarlovsdagar kvar. Imorgon är mitt livs sista sommarlovsdag. Ohmygod. Tiden går snabbt.

Idag, idag, idag.. är det måndag. Jag bokade precis in ett Body Pump pass. Första gymträningen på länge. Tror jag ska springa en runda idag också, extra mycket träning. Sen imorron är det handbollsträning, wiie!
Oboy vad jag ska bli fit. Hoppas jag. Jag vet att sommaren är över, men man mår så bra av att känna sig nyttig och stark. Jag har inte använt mina jeans på hela sommaren, så jag hoppas att dem fortfarande passar!

Imorron ska jag till pappas kusin som är designer, inredningsdesigner. Hon har startat ett eget företag och byggt upp det från grunden, hoppas att jag kan lära  mig något. Och det ska bli kul att få en liten inblick i det hela. Ska bli spännande.

Annars ska jag inte göra så mycket, boka tid hos frissan om hon svarar.. vilket hon aldrig gör! Hon har väl antagligen semester, och sen kommer nog väntetiden vara jättelång. Och jag är i stort behov av klippning! Annras får jag väl klippa mig någon annan stans. Det är bara så praktiskt att det ligger så nära, och kostar inte så sjukt mycket som hos den andra frissan i byn, som dessutom inte är så väligt pratsam. Då är det inte så kul att sitta tyst i en timme, medans hon klipper ens hår. Ja, det tar ungefär en timme att klippa mitt hår, uppklippning.
Sitter och kollar på bilder på kändisar och deras frisyrer. Jag vill klippa upp mitt hår, för det är sååå tjockt, och sen ska jag klippa lugg. För nu är det för långt för att ha hängande i ansiktet men för kort för att ha bakom öronen. Jobbigt! Men nu har jag en bild i huvudet, och resultatet blir ofta inte likadant, så då brukar man bli besviken. Det är det jag hatar mest när man ska klippa sig.

Asså jag sitter alldeles för mycket vid datorn.... Jag ska nog stänga av den nu.

Dagens låt: Unwritten - Natasha Bedingfield
2010-08-16 @ 16:09:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0