Jag vet!

Nu är jag tillbaka från besöket hos min pappas kusin. Hon är egen företagare av Wobedo design. Det var jätteintressant och hon hade mycket bra råd om vad man skulle göra och söka, och vad för kkurser man kan ta för att bli extra bra.
Det var också bra att få höra hennes historia och hennes råd, för de alla kommer från hennes erfarenheter. Vad hon har gått igenom och uppnått. Den informationen kan ingen SYO ge.
Hon var också väldigt inspirerande, sa att man måste vara målmedveten och veta vad man vill. Då kan man uppnå exakt vad man vill.
Jag är nu ganska, typ 90%, säker på att jag vill bli inredningsdesigner(visst kanske man ändrar sig.. men just nu är det vad jag vill). Och isåfall vet jag precis vad jag ska söka efter gymnasiet. Fast inte direkt efter.. ungefär ett års ledigt för att resa och ha skojj! :)
Jag är taggad för framtiden..

.. som börjar imorron!

Men först ska jag njuta av att inte behöva göra någonting. Bara ligga i sängen och slappa, för handbollsträningen blev inställd. Den sista sommarlovsdagen på mitt sista sommarlov, helt sinnesjuukt.
2010-08-17 @ 16:44:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0