Don't hold back! Och dagen.

Andra dagen. Började 8.15 i skolan. Jag blev helt förskräckt när klockan ringer vid 6 imorse. VAD HÄNDER? Helt off, tog några minuter inna jag fattade att jag skulle upp till skolan haha.
Första lektionen var engelska C. Läraren snackar så otroligt tyst och långsamt..... drygt. Sen fick vi ett prov. JA ett prov första dagen, första lektionen. Inte okej.
Efter jag skrivit klart provet skulle läraren ge det till en annan elev som fick rätta det. Men hon gav inte mitt prov till någon.. och jag fick inget att rätta. Så jag satt helt sysslolös i säkert en kvart. Sen frågar jag, "har någon rättat mitt prov?"    JA , säger hon. Sen kollar hon... och då är det ingen som rättat det,,, så hon säger till mig att göra det själv.. Och då är lektionen slut, så alla andra går. Kossa.
Sen är det lååång håla.
Sen svenska. Som vi verkade ha en bra lärare i. På lektionen fick vi presentera oss för klassen haha, fast vi har gått i samma klass i 2 år redan. Men dte var för hon skulle lära sig något om oss. När alla gick upp där, en och en, och ställde sig och pratade. Då tänkte jag, FYFAN vilka härliga människor! Alla så olika! Jag gillar min klass! PUSS!
Sen vare håla igen, då stack jag och F hem till henne för hon sulle hämta en sak. Hon har en strippstång i lägenheten, så jag var tvungen att testa! haha! Det var sjukt kul! På en grej så skulle vi räcka upp handen om man hade varit/ är kär, jag ver den enda i klassen som inte räckte upp! HAH. Menmen. Någon dag blir man väl kär. Men den dagen, den sorgen ;)
Sen fysik B. B står för BLÖÖÖÖÖ.
Sen webbdesign, där läraren bara babblade om koder och skrev på tavlan. Det blr nog roligare sen när vi faktiskt får jobba med design o så.
Sen slutade jag. Var hemma 5.- Slängde i mig en pirog och banan och bytte om. Sen var det träning.
Jobbigt men kul. Fast jag kände mig aningen kinkig hela träningen. Nog för att jag inte hade ätit ordentligt.
Och nu sitter jag här.
Kan säga att jag är så off att jag glömde penna och block.... tur så behövde vi inte det så mycket idag. Men det hade jag verkligen inte alls tänkt på innan jag åkte till skolan.

Å jag är glad. Glad att jag har så fina kompisar. Jag vet att ibland så klagar jag över att "ooh jag har inga kompisar". Men nu behöver jag inte göra det. Det beror dels på mig också, om jag är glad och utåt så är allting så mycket bättre. Så man ska verkligen inte hålla tillbaka, då blir man tråkig,och ingen vill hänga med en. Visst man har rätt till att vara sur o kinkig ibland, det är förståeligt. Men ingen vill vara kompis med en butterjöns.

Imorron är det fredag! Najs. Ska börja med projektarbetet, awesome! Det kan bli riktigt roligt. Sen ska jag ha digitalt skapande. Spännande, hoppas jag.

Nästa vecka händer det jättemycket saker känns det som. JAg skulle verkligen behöva en kalender nu. Brukar få av skolan, men nu är detvisst bara ettorna som får. Snålt. Men jag SKA ha en! Jag tar till alla medel, jag ska ha en!

Dagens låt: Life's what you make it - Hannah Montana

Den bara passar in så bra på idag. För det blir verkligen vad man gör det till!
HANNAH YOU ROCK!!!!!! LOVE YOU !!!!!! ♥ ♥
hahaha,nä, men helt ärligt så gillar jag låten!

2010-08-19 @ 21:48:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0