JAG ÄR JAG! Och jag är inte rädd!

Sovmorgon. VAknade, huset för mig själv. NAJS!
Sen fysik B, äwpoigvoqvoc, gillar det inte.
Sen projektarbete, men vi fick gå efter 15 min. Sen var det håla. JAg gick med några killkompisar för att hämta kalendrar, som vi treor inte får egentligen, men man kan ju alltid fråga tänkte jag. Så jag knackar på, så är det mycket folk, och jag ser inte vem det är jag pratar med för han ligger ner i soffan. Sen sätter han sig upp. Så visar det sig vara killen jag haft ögonen på i 4 (!!) år, men aldrig vågat snacka med. Men där står jag , kollar han rätt i ögonen och för ett samtal. Amazing. Haha. Men jag fick ingen kalender.. dem skulle ettora få, men tvåorna och treorna fick dem som blev över. Jag ska ha en!
Ändå ballt att jag snackade med han. Guud så snygg han är! JAg ska inte hänga upp mig på det, att prata med någon om kalender är ju liksom ingen big deal, men jag tyckte det var ballt att JAG klarade det. ett år sen så hade jag blivit röd som en tomat i ansiktet och antagligen inte lett (för jag hade tandställning då). Men nu klarade jag det!
Och jag har märkt att ALLT är mycket roligare om man ler. Och bara säpper på alla rädslor om vad folk ska tycka om en. För dem tycker bäst om en när man är sig själv och inte så tyst och rädd. Jag är så sjukt stolt över mig själv, vilka framsteg jag har gjort! För första gången i mitt liv, eller iaf på väääldigt länge, så känner jag mig FRI!! Och det är underbart!
Tror att jag vågade sjunga kareoke för hela hotellet på korfu gör mycket. Det handlar alltså bara om att våga.

Sen hade jag digitalt skapande, vilket verkar vara en skitkul kurs! Speciellt om man gillar design och så. Och läraren verkar vara jättebra!

Jag gillar mina fredagar! Nu är det fredagsmys, men min familj, hoppas att vi äter snabbmat ikv hehe. En klasskopmis skulle ha 18 års fest idag, men jag var inte bjuden... ifs det var inte så många från klasen som var bjudna, så jajaa. Han står på min 18årsfest gästlista, funderade på att ta bort han, men det gör jag inte. Jag taggar redan min 18års fest, den ska nogh inte vara förren i november, men endåååå, det ska bli ballt!

Och köket är lite renoverat, bänkskivan och vasken är nya. Pappa tycker det är stiligt. Men jag tycler nästan att färgen på bänkskivan och köksluckorna inte passar ihop... men man vänjer väl sig.

Imorron ska jag shoppa men min barndomsvän ehehe. Vi har inte träffats på hela sommaren.. SÅ det sa bli kul. Sen ska jaghem till mina kusiner för lillkusinen har fyllt 7 år. Jagtycker fortfarande att hon är 3 haha, tiden går så galet snabbt asså!

Avslutar inlägget med att säga att jag är GLAD och jag gillar skolan!

Dagens låt: Waka waka - Shakira
Jag är så glad att jag dansar! Och jag bryr mig inte om grannarna ser!

2010-08-20 @ 16:14:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0