full fart!

Det blev ingen hemmakväll igår. Direkt efter jag hade ätit mig mätt på kekab så begav jag mig till Malmöfestivalen med B och 2 andra tjejer som gick i min klass på högstadiet. Det var helt okej. Såg lite av Anna bergendahl och senare kom det något slags dansband, kommer inte ihåg vad dem heter, men dem sjunger "Var ska vi sova inatt", den är så sjukt skön den låten.
Sen tog vi bussen hem vid 1 och jag träffade en killkompis som bor nära mig, så vi hade följe hem, sen stod vi ute och pratade ett tag.
Idag ska jag iväg till stan och shoppa med min barndomsvän, vi har verkligen kännt varann sen vaggan. Hon är född en månad efter mig. Hoppas att jag hittar några fina tröjor!
Och jag måste köpa lim, för att kunna klista in bilderna till B's present. Hade tänkt att den skulle vara klar på tisdag när hon fyller år. Men det lär jag inte hinna.
Det är full rulle hela tiden nu.
Idag, shopping, sen kalas.
Imorron, Malmööfestivalen och träna body pump.
Måndag, skola och handboll.
Tisdag, Skola, B's födelsedag och handboll (kanske hoppar den träningen).
Onsdag, skola och träning.
Torsdag, skola(lååång dag).
Fredag, skola,  B's fest(om den nu blir av annars börjar ett handbollsläger den dagen.)
Lördag, handbolls läger,
Söndag hb-läger.
Sen en veckas skola till. BTW så har jag äntligen skaffat mig en klipptid. Det blev vecka 35! Najs.
Men jag skulle behöva en slappedag känner jag. Tur att jag har lång sovmorgon på måndag!
För tillfället är jag väldigt nöjd med mitt liv. Har inget att klaga på.

Nu måste jag göra mig i ordning för shopping!! HAAAJ!

Dagens låt: Airplanes - Bob feat. Hayley Williams
Kan inte sluta lyssna på den låten!
2010-08-21 @ 11:10:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0