Hejdå helg

Lördag.
Shopping, jag köpte en tröja, 3par trosor och en hello kitti body lotion till B, som fyller 18 på tisdag. För jag hinner inte bli klar med hennes riktiga present till tisdag, så jag köpte något som hon kan på på sin riktiga födelsedag. och hon älskar hello kitty. Så det blir säkert bra. Sen var det kusin kalas. Det var helt okej. Vi pratade om fest och så vid matbordet. Så då nämner jag att jag börjar att planera min 18års fest och hur många jag vill bjuda. Pappa sätter maten i halsen, mamma bara gapar och mormor hostar till lite. Jag tycker inte att 85 pers är så mycket, för en lokal. Men i värsta fall får jag dra ner på antalet. Jag är rädd att det är många som kommer att avböja. Men jag tänker på det för mycket, jag planerar att ha festen i november. Så jag behöver inte oroa mig än. Men det ska bli så fruktansvärt roligt, hoppas jag. Jag blir 18, sjukt. Men jag ska kolla runt på lokaler snart. Inte fel att börja i tid.
Och det började också droppa in irriterande kommentarer om alkohol, och mamma o pappa är ju så kinkiga med det... Medan mina kusiners föräldrar är tvärt om. Men dem har inget annat val än och acceptera att det kommer att finnas på min 18års fest OCH att jag kommer dricka! (fast jag inte är 18 än när festen är.)
Söndag.
Ja, jag var ju då i malmö, åkte in vid 11 stannade där till 3. Var där med B och hennes pojkvän. Man känner sig lätt utanför när dem går och är helt puttinuttiga. I don't blame them. Dem är kära, då blir det så. och jag vet att B inte vill lämna mig utanför.
Jag köpte inget idag. Om man inte räknar med hamburgare och glass.
Sen åkte jag hem och tränade body pump. Träningsverken kommer att sitta fint imorron. Speciellt på handbollsträningen.

Nu sitter jag här och skriver lite och jobbar lite med B's bok. Klistrar in bilder i boken nu, men fy vad limmet luktar räligt. Som gammal fisk.. made in china, står det. Yum.

Imorron är det måndag. Gillar att jag inte börjar skolan förren kl. 11 imorron. Börjar dagen med fysik..... fast sen har jag digitalt skapande!! Sen slutar jag! Najs. Btw Hoppas jag får en kalender snart!

Dagens låt: Sweet child O'mine - Guns N' Roses
2010-08-22 @ 21:15:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0