seg

Måndagar, alltid lika sega. Hade sovmorgon, så jag kunde tat lungt på morgonen. Men mamma o hunden var hemma, så det blev inte lika lungt som jag ville. Jag älskar att vara själv hemma, jag är typ ALDRIG det.... Sen hade jag en huvudvärk. Fast jag har sovit som en stock. När jag vaknade imorse så var jag 100 % säker på att jag fortfarande hade sommarlov, eller rättare sagt att jag hade sommarlov igen. Så första tanken jag hade var " men då behöver jag ingen kalender längre.." HAHA. Jag är så fruktansvärt förvirrad på mornarna. det värsta var när jag lade handen på en varm spisplatta. AUCH, det gjorde ONT!
Började dagen med fysik b, vår lärare är så oooorh, han förklarar aldrig något! Bara skriver på tavlan och tror att vi ska förstå. Sen är han så dålig på att hjälpa när man behöver hjälp. Men han är snäll. Och jag hamnade i tisdags gruppen så jag slipper ha 2st 2 timmars långa hålor och jag slutar klockan ett på onsdagar. NAJS.
Sen var det digitalt skapande. det var en väldigt tråkig lektion faktiskt, läraren bara gick igenom olika konst epoker och visade en 20sidor lång power point.. Yawn. Det är för vi ska göra om ett konstverk i photoshop. Sen missade jag min buss hem. Så jag fick åka en som jag måste byta i b-town. Busen var smockad, somvanligt. Men jag fick sittplats iallafall!

När jag sen går hem, regnar det och jag har ingen jacka(kan tillägga att jag har vit tröja) och skorna skaver.
AJAJ vad livet är hemsk. Haha.
Sen åt jag ballerinakex när jag kom hem. Sen gjorde jag mat. Sen åt jag den sista magnum mini. Nu ligger jag här i sägen med laptopen i knät och känner mig TJOCK!
Och jag har faktiskt förvånansvärt lite träningsvärk! Tur att jag stretchade så mycket.
Snart ska jag iväg och träna handboll. Första inneträningen för säsongen.

B fyller år imorron, och jag frågade hur dags det går bra att jag kommer förbi och säger grattis. Men det hade hon visst inte tid för... så jag ska möta henne vid bussen ist. Kul. Jaja men det är ju hennes födelsedag.

Ohmylord vad jag är trött, jag vill bara duscha och sen sova. Men det ska bli kul att träna handboll också.
Och sen är det upp tidigt imorron. Uscha. Klockan 6.

Dagens låt:  Hero of War - Rise Against
2010-08-23 @ 18:57:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0