I figured out

Åker in ganska tidigt till skolan för att skriva klart labbrapporten. Träffar F innan när hon sitter utanför bibblan(men en kille i vår klass) och säger att hon väntar där tills jag har skrivit klart labben. När jag är klar med den, går jag ut ur bibblan, sitter hon kvar? Nä. Då har hon gått och ätit. Snällt.
Förstår inte hur den människan tänker. Ibland är hon sjukt snäll, och ibland såhär...
Tror att hon är snäll mot mig för att ha mig som alternativ, så om ngen av dem hon helst vill vara kan, så hänger hon med mig. Och då är det ju bra att vara snäll mot mig, annars vill ju inte jag hänga med henne och då får hon gå själv, vilket hon inte vill. Men så bra att jag har genomskådat det nu då, hehe. Om det nu är så. Men det förvånar mig inte. och jag blir inte ledsen över det heller, jag tycker bara att hon är patetisk.
I figured out what you're all about
and I dont think I like what I see

In the end - Green day
Den låten passar perfekt vad jag känner just nu. Egentligen borde den bli dagens låt. Men den har varit det redan ett antal gånger, så Teenage dream fick bli det idag! Den är också passande. Tror många tonåringar (speciellt tjejer) känner lite igen sig i den sången.

Fan vad jag är festsugen.

Var en kalaskul digitalt skapande lektion idag. Visst mitt program dampade och stängde ner sig och jag råkade trycka bort allt någon gång, så jag fick starta om det X antal gåger. Men sen när jag kom igång så gick det bra. Vi kombinerade Mona Sahlins och Maud Olofssons ansikten. Så riktigt sjukt ut! Sen gjorde vi om ögonen, tänderna och håret. haha. Det ser ju ganska verklgt ut också. Ska bli kul att bli bättre på det!

Snart ska jag iväg på handboll, igen! Mycket handboll, men det gillar jag! Måste få tummarna loss och boka in ett pass på gymmet snart också..
Skrev precis en Att göra lista, som jag måste göra i veckan, är uppe i 8 saker nu. Jag HATAR att inte ha någon kalender! Visst, jag kan ju köpa en, men jag vill ha en av skolan!

Imorron ska jag äntligen klippa mig! Uppklippt med lugg. Hoppas det blir bra! Sen ska jag färga håret så fort jag och mamma får tid.

Gillar att jag är ledig på fredag! yesyes!

Dagens låt: Teenage Dream - Katy Perry
2010-08-30 @ 19:11:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0