det är klippt

Skola, segt.
Jag gick  från fysiken utan att vänta på F, sen var hon snäll igen. Haha.

Kom hem. Cyklade i motvind iväg till frissan. Har en ursnyggbild i huvudet. Synd att jag inte kan printa ut den bilden och ge till frissan. Istället måste jag förklara hur jag vill ha det, jag suger på att förklara.
Så hon börjar prata och prata och klippa. Jättetrevlig är hon. Och jag vill inte avbryta henne när hon klipper, men OOOH vad jag var nära på att skrika NEEEEEEEJ när hon klippte luggen. Nu ser det ut som någon har satt en potta på huvet och klippt luggen från den. Resten av håret är väl helt okej, men luggen. Nä.
Bli alltid så besviken när jag kommer hem från frisören, därför jag klipper mig så sällan.
Önskar jag hade en egen stylist som lärde känna en och VET hur man vill ha det och kan fixa till det lite då och då.
Nu vill jag bara äta en massa glass. men vi har ingen hemme. Lika bra det.
Vill INTE till skolan imorron och visa upp det. Har sagt till så många nu att jag ska klippa mig o dem bara så spännande. Jag kommer att sätta upp luggen med klämmor.

FAN. Jag hatar att klippa mig, blir alltid så besviken!

JAG VILL HA EN KALENDER!

Imorron fyller pappa år. Från mig och min syster kommer han att få boken I'm Ozzy! Ozzy Osburnes självbiografi. Hoppas han blir gla.

Längtar tills det växer ut igen. Buhuuuuuuuuuu. Dte var inte såhär jag ville ha det! Jag vill inte se ut såhär! Ser ut som en blandning av Ronja Rövardotter och Jim Carrey i dumdummare. Fail.

Dagens låt: Macy's day Parade - Green Day

Btw, green day har spelat 2 "nya" låtar på sin senaste turne. Cigarettes and Valentines och Olivia. Taggar nästa album och nästa turne!

Och en till parantes. Kollade på bilder från korfu igen, på tha animators, fan vilka fina människor, jag saknar dem!

2010-08-31 @ 19:49:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0