Happy girl in a happy world..

10 dagar till skolan börjar. FU! Jag vill inte...

Vill inte! Vill inte! Vill inte!!!!

Är så deppad just nu, jag har inte något att se fram emot längre.. Visst London i November och jag fyller 18 i december. Men det är så lång tid tills dess, det händer inget kul nu. INGET. Jag är bjuden på 2 fester nästa vecka, men jag är inte sugen på att gå på någon av dem... Och jag pallar verkligen inte gå på båda...

Idag öser regnet ner och allting är grååått och tråkigt. Och jag gör bara fel hela tiden.. men vafan. "det kunde du väl sagt lite tidigare...." osv. Blir så trött på det.

En kille skrev precis till mig på facebook, knasigt. För jag känner inte han, vi har gått på samma skola länge, men aldrig pratat, och nu skriver han Heej ;). Han måste förväxlat mig med någon annan kanske.

Btw så hittade jag dem som jobbade på hotellet på facebook! Men det känns lite så,,fel, att lägga till dem som vän. För dem träffar ju nya människor varje dag, så vfr skulle dem komma ihåg mig?

Nu ska datorn stängas av. Och jag ska lägga mig ner i sängen och bara tänka. Sen kanske vi ska iväg till mormors sommar stuga och hämta hem min undulat. Är så väldigt tyst i huset nu..

Dagens låt: Burnout - Green Day
I throw all my emotions in the grave
Who the hell needs them anyway
2010-08-08 @ 13:54:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0