hoping for the best

Okej, nästa vecka börjar skolan. Nästa vecka är sommarlovet slut. Det har gått alldeles för snabbt! Om 9 dagar är mitt sista sommarlov slut.
Vet inte vad jag ska säga om sommaren.. vädret har varit fint, Korfu var najs. Trevligt.

Aldrig mer ska jag ha höga förväntningar på mina föräldrar. Igår sa pappa att han hade en överaskning, jag och min syster blev genast nyfikna och började att spekulera. Allt från Lady Gaga biljetter till en resa någonstans. Men det var en liiiten yttepytte chokladkanin med nougatfyllning... JAG TYCKER INTE ENS OM NOOUGAT! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag gjorde bägge. Vet inte vad som hänt, jag har gråtit många gånger på sistonde.
På min födelsedag var det lite samma visa, jag har önskat mig en biljett till att se green day i london. Så kommer appa fram till mig med ett uvert och en kamera för att fota min reaktion. Jag ttror ju direkt att det är ett par biljetter. Meeen... så är det ett grattis kort och någon hundralapp från en släkting..
Jag är inte otacksam.. jag har väl bara lite höga förväntningar. Men NO MORE!
Det bara hade varit sååååå underbart om de faktiskt hade kunnat vara någon stor överaskning någon enstaka gång. Jag älskar att bli överaskad (på ett bra sätt då). Fast from now on ska jag förvänta mig det värsta, men hoppas på det bästa!

Min mage gör ont och jag har ingen aptit, fortfarande.

ÅÅH. Hatar att jag blir såhär. Alltid efter jag har varit med om något som jag har sett fram emot jättelänge, så blir jag så här tom efteråt. Men det är ju positivt att jag har haft det kul, men FAAAAAASIKEN att det måste ta slut. Jag skulle tagit vara på tiden bättre där.

Jag måste, städa, klippa mig och köpa nya kläder till skolstarten.

Snart ska jag iväg till mormor och morfars sommarstuga(det blev idag ist för igår), och stanna där till imorron.

åh, jag behöver en kram :(

Dagens låt: Somebody to love - Queen

2010-08-09 @ 12:21:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0