6 till 18......

Hellå.

Idag har jag vaknat, gjort mig i ordning och sen åkt till malmö på utvildningen för volentärer. Det var sjukt långtråkigt. Menmen. Är pepp på att jobba på world cup nu på onsdag, se landslagen spela. Det är sverige, danmark, island och norge som ska spela.
Nackdelen är att det slutar sent, och då ska man ta sig hem och sova, sen är dett upp klockan 6, iväg till skolan och redovisa 2 arbeten. De två första lektionerna. Jag är nästan klar med Lady Gaga arbetet iaf..
Det ska bli kul iallafall, en upplevelse.

Och sen när jag kom hem så går jag in i matsalen för att ta en liten bit kaka.. då ser jag 2 kvitton bredvid kakan. Hm.. Nyfiken osm jag är så kollar jag. Ett playstation 3 och en mobil!!!!!!!!!!!!11111
WOOOOOOOAH! Hann dock inte se vad det var för mobil innan min syster kom fram och ryckte kvittona ur min hand. Men ÅH vad glad jag är. Och pepp.
Fast det känns lite överdrivet om jag ska få BÅDE en mobil och ett ps3 i födelsedagspresent... så ps3et är säkert en julklapp till både mig o min syster.

Helt overkligt att jag blir myndig nu på lördag!!!! Åh. Idag har nog varit den dagen då jag har peppat som meeest! 6 dagar kvar nu.... Oh. Andas.....
Denna väntan är olidlig.

Och nu sitter jag här. För glad fr att göra skolarbete...
Ska nog träna på crossen, känner att jag måste bränna lite kalorier.

Imorron är det måndag. Nothing special. Men jag tycker det ska bli kul, för då är det ny vecka, dvs den veckan jag fyller år! Wohohohohoho! 

Dagens låt: Painted by numbers - The Sounds
den är braaaaaaa.


OCH OCH. ETT HALVÅR SEDAN DETTA.  Nostalgi? JA!
2010-12-05 @ 19:11:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0