it's the final coutdown!

Om 11 timmar är det ett nytt år! 2011!
Peppar ni? Jag gör!
Tänk bara! Ett nytt år, såå många nya möjligheter! Detta är en gllende chans på att lägga allt dåligt bakom sig, ta lärdom av det, och börja om på ny kula! Och göra detta året till det bästa! (so far.)

Jag har inte kommit på något nyårslöfte än, men jag vill ha ett lite betydelsefullt, inte bara gå ner 2 kg, eller sluta snusa (jag snusar inte, men jah kom inte på ngt annat bra exepmel..). Förra året hade jag att inte vara så blyg. Det har jag hållt och gjort stooora framsteg. Min självkänsla har höjts något extremt. Jag kasnke inte har allt jag vill ha eller ser ut som jag skulle vilja, men jag är nöjd, det räcker. Jag är så nöjd med migsjälv. Jag behöver inget annat.

2010 har varit ett bra år, jag tycker att jag har vuxit mycket som person tycker jag. Jag har hållit mitt nyårslöfte och blivit mer framåt, jag har kysst/strulat någon (flera gånger, hihi). Och så har jag träffat massa nya människor, bla H.
Höjdpunkter 2010:
Green day på ullevi.
Korfu, karaoke för hela hotellet.
Fylla 18 år.
London.

Igår åt jag hemmapizza(kalasgott!) och sen spelade jag bingolotto, haha! Vann inget såklart. Men det var ju lite kul ändå. Var hemma hos B med hennes ragg(hehe) och spelade, vi hade 2 dubbellotter var. Det bleev så jäkla stressigt och leta igenom 4 brickor efter tex B 14.. innan man visste ordet av så var det "I 75". Haha.
Vi hann inte handla ngt inför nyår igår, så det gjorde vi nu på morgonkvisten. 
Så nu är allt fixat för ikväll. Jag ska bara träna lite på crossen och dusha. Har outtfiten klar och jag ska ha loooockigt hår! Det har jag inte haft på evigheter pga att det tar en evighet att locka mitt hår.

Det blir tjejmiddag/förfest hemma hos B, sen feeest någon annanstans. Kalas! Hoppas att det blir en bra kväll!

Och hoppas alla får en riktigt trevlig nyårsafton och en bra start på 2011!!
Och var försiktiga med raketernaaaaa! Farliga saker detdär. Jag ska inte skjuta några. Bara kolla. Det är sjukt vackert.

(bilden är från google)

Dock tycker jag sjukt synd om alla djur. Speciellt alla vilda flockar ute i skogarna, de blir helt stressade och kommer iväg från sina flockar och sånt. Och sen är det en jävla massa kemikalier som sprids ut överallt.

Så tänk på, att hur vackert det än är, så är det inte utan ett högt pris. Både ekonomiskt och moraliskt.


Dagens låt: Happy New Year - Abba
Vilken annars!

Nu ska jag kolla på sound of music, det har redan börjat. Ciao. Sista inlägget för iår!

2010-12-31 @ 14:07:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0