nöten

Igår.... så spelade jag green day rockband för första gången! ÄNTLIGEN! Jag har väntat i ett halvår! Det var skitkul! Hann inte spela så länge dock, så någongång under lovet ska jag låsa upp fler låtar.

Och igår var jag hos farmor och farfar.... det är helt sanslöst vad de bjuder på mat. Först pepparkakor och glögg. Sen förrätt, sen huvudrätt, sen efterrätt, sen kaka och kaffe och sen godis.
Det är INSANE. Fast jag åt med måtta. Bra va.

Sen på kvällen lästa jag lite i min green day bok.

Idag så har jag vatt en snabb sväng i affären för att byta lite saker, jag bytte 2 halsband mot två andra... och de två andra jag bytte til var lite dyrare så jag fick lägga till 60 kr. Jag tycker det lät mycket, men jag var mitt uppe i o betala så jag uppmärksammade det inte. Sen när jag går in i en annan affär så kollar jag på kvittona, så ser jag att jag har betalat 11 kr för mycket!! Jävla tanta som lurar en! det var bara 11 kr, så jag pallade inte gå tillbaka och klaga. Men jag blir så arg. Kärringjä*el.
Sen bytte jag en kofta mot en kavaj, och jag köpte ett par fina trosor. När jag ska ta trosor så säger jag tillomes till min kompis att jag kan inte ha storlek XS längre.Och jag tror att jag tar ett par i storlek S, men när jag kom hem ser jag att jag har köpt ett par XS... Fasen. Men jag provade dem, de gick ändå.
Det är jag i ett nötskal, inte kolla storleken eller inte kolla/kolla fel prislapp...

Sen när jag kom hem slängde jag i mig lunchen på 5 min, sen skulle jag iväg och jobba i kiosken från halv 2 till 6. För pappa sa att de behövde min hjälp. Så halvvägs påväg till kiosken, får jag sånt skoskav så att jag måste gå hem och byta. Sen går jag dit igen... och får reda på att jag inte behövs,,, så jag går hem igen.
Har iallafall fått mig lite motion, vilket är bra, för jag har inte kunnat träna på mer än en vacka nu när jag har varit sjuk.
Så fort nästäppan ger med sig så ska jag börja träna på crossen igen. Can't wait!

Imorron ska jag nog fika med B och hennes ragg + hans kompis. Ska bli intressant! Hihi

Nu ska jag... jag vet inte. Jag skulle spelat rockband om inte min syster hade 2 kompisar här... Hatar när det är såhär.. Jag har inget att göra, och det jag vill göra kan jag inte göra. Då brukar det oftast sluta med att jag äter. Nu äter jag noblesse tillexempel.

Btw så drömde jag om min fest igen, den var misslyckad... Varför kan jag inte drömma att den bli en kanonfest istället, det hade känns så mycket bättre.

Somsagt, jag i ett nötskal..


Dagens låt: Sweet Dreams - Beyonce
2010-12-27 @ 15:25:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0