lat och mat

Mmmm näst sista dagen av år 2010. Dramatiskt!

Idag har jag änsålänge inte gjort något alls, bara legat i sängen och lyssnat på musik. Kopplat in högtalarna jag fick till datorn i julklapp nu, och det blev mycket bättre ljud. Fantastiskt.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sen ska jag iväg och handla mat inför nyår med B, hur ska man få med sig maten hem sen? Hmm.. jo vi drar den på en pulka! Smartheads! Eller, et var ju hennes ide. Men jag tyckte den var bra, så det gör ju att jag är rätt smart jag med. hihi

Sen ikväll ska jag göra pizza med min familj, myyyssss och gootttt! Sen ska jag hem till B igen och spela bingo eller vad det var, haha.

Hade hoppats att se Victoria Secrest, den underklädesmodevisningen ni vet? Fast det kasnke är lika bra, slipper jag känna mig ful och tjock, haha.


Ja, det var väl allt jag hade att säga/skriva atm...

Dagens låt: Raise your glass - Pink
För jag tycker att den är kickass!

Btw, så hittade jag en AC/DC låt på spotify och den var INTE en tribute! Awesome!
2010-12-30 @ 13:04:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0