lusselelle

Min väckarklocka ringde inte, på mobilen då. Hahah den är så svååår! Men jag lär mig nog snart, det är synd att jag inte gillar instruktionsböcker, då hade jag nog lärt mig snabbare.
Men det var ingen fara, jag kom i tid.
Hade bara en lektion idag. Härlet!
Sen åt jag, äcklig mat. Sen stack jag hem. Jag har så sjukt shyssta killkompisar i skolan, jag gillar dem! 
F sa inte ett ord till mig idag, inte ens hej..... INGET. Dock sa jag inget till henne heller, heh.. Ska bli skönt att hon åker iväg en månad nu. Faktiskt.

Och jag tycker det var bra att K tog bort mig som vän på Fb, det var lika bra. Så slipper jag hänga fast vid han, som jag har gjort i snart 5 år. Känns lite som en frihet. Haha.

Svinkallt ute idag. Så när jag kom hem så drack jag varm oboy och åt lussebulle och pepparkaka. Känner att mitt oboy beroende är på väg tillbaka... inte bra..
Ikväll ska jag laga panncakes, mummis!

Hoppas alla får en trevlig lucia. Tror jag ska kolla på ngt lussetåg på internet eller tv, så jag får lite luciakänsla... haha.



Nästa vecka är det julafton! Ojoj, tiden går snabbt!

Nu ska jag plugga samhäll, prov på onsdag.. ushamig. och imorron ska jag kaaanske skriva en uppsats i engelska, eller så gör jag det på torsdag ist. Sovmorgon på torsdag Vs. sluta tidigt på tisdag.

Dagens låt: U + Ur hand - Pink
Tycker det är lite fult att skriva det så, vfr kan den inte bara heta "You and your hand"? Jaja låten är bra iaf.
2010-12-13 @ 15:08:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0