NU! 18!

Klockan slog 12 och DJn säger "NU FYLLER TJEJEN HÄR 18 ÅÅÅÅÅR!" HEHE och då blev det tryckare.
Jag fick massa kramar, pussar och lyft! Haha! Och jag kunde inte fatta att ÄNTLIGEN är jag 18! Vilken känsla, så läääänge jag har längtat! Den 11 december 2010, kommer bli episk!

Igår var kuuul, sjukt segt i början, men sen blev det kalas! Jag kom hem runt ett. Somnade. vaknade klockan 6 av alkisont i magen... sen låg jag vaken, kund einte somna om igen även fast det gick över i magen. Var så förväntansfull.. Sen klockan 9 hoppar hunden upp i min säng(på magen..) och jag hör familjens vackra stämmor i "vi gratulerar.." GLAAD! Fick plånbok, film, MOBIL(!) och en stor låda full med bubbelplast!! 
Sen blev det nybakade scones till frukost. Mmmm!
Och jag har varit såååå glad hela tiden. Jag har ju drömt att alla har glömt min födelsedag, 2 ggr! Att ingen skulle skriva grattis på facebook, men jag har redan fått mååånga fler än jag trodde! Av många som jag inte trode skulle skriva!! Och jag bliiir så glad av vartenda grattis jag får, en varm känsla i magen och jag får ett stort leende på läpparna. ÅH jag blir sååååå glad!!!!

Jag har redan fått mer än jag önskat mig! Fantastiskt! (jag gillar det ordet!) Och jag gillar att använda uttrpostecken också!

Sen har jag städat mitt rum! Vilken ambitiös unge jag är, städar på min egen födelsedag.. Mhmmm! Heh.

Ska snart ut en sväng, måste ha lite frisk luft. Sen ska jag ta en powernap, då jag sovit 5 h inatt.... annars kommer jag inte orka kvällen! Släktkalas och utgång!
ÅH DET KOMMER BLI JÄTTEROOOOLIGT!!! (hoppas jag!)

Dagen låt: Happy birthday!!!!!!!!!!
Motivering onödig.

2010-12-11 @ 13:13:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0