pepparpeppar

Tisdag.
Min väckarklocka ringde imorse. Jag lär mig. 
Skrev uppsatsen idag, så jag har sovmorgon på torsdag, yee!
Imorron har jag prov i samhäll, dock ett litet. Men jag hoppas det går bra.
Fick tillbaka fysiken idag, AJJAAJ. Hade inte förväntat mig att det skulle gått bra, men visst blev jag besviken... fick bara G.... Jag hoppas verkligen att jag gör bättre ifrån mig på de andra proven så jag kan åtminstånde få Vg i slutbetyg..

Idag åker F iväg en månad, YIPPIE! haha, jag är så glad. Så sjukt skönt att slippa henne. Heh.

Ikväll är det säsongsavslutning på DH! ÅH måste se. Spänande....

10 dagar kvart till Jul. Kul. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i biobiljetter till mamma o pappa. Bion öppnar inte förren 5 på vardagarna, och jag har ingen lust att stanna kvar efter skolan för att gå dit att köpa det. Sen har jag heller ingen lust att åka in dit på helgen bara för att köpa det.........

Hm. Har inget viktigt att skriva idag. Förutom att jag verkligen INTE ser fram emot att äta rester ikväll... :( äckligt.
Och jag börjar redan att tröttna på pepparkakor, då alla lärare tror att de är unika och snälla och bjuder. Visst det är jättesnällt... men det börjar bli liite enformigt. Ja, visst, jag behöööver inte äta det. Men jag gör det ändå..


Dagens låt: Sing - My Chemical Romance

Gillar låten, musikvideon är.. lite wierd.

2010-12-14 @ 16:49:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0