shake up christmas!!!!

Då vare dan före dopparedan! 23 chokladbitar i kalendern är uppätna, den största återstår.
Önskar jag kunde säga att jag är så spänd och pepp och förväntansfull,,,, men det är jag inte. Vilket suger. Jag har inte fått in julkänslan än... Det börjar blir hög tid för det. Jag skyller lite på att jag varit sjuk och lite grinig...
Jag mår bättre nu, jag är fortfarande sjukt förkyld, men jag mår bättre.(onödig fakta: Under den vackan jag har varit förkyld har jag tagit slut på 2 toarullar...som snytepapper. Mysigt värre..) 
Och jag ska fira jul imorron med släkten!!!

Nu är jag inte heller på jättebra humör.. känner mig lättirriterad, och alldeles för mätt(fast än det inte var god mat) och ofräsh.. Fattar inte varför jag äter mer än vad jag vill, jo det ska jag förklara, det är för att mina föräldrar inte ska klaga eller säga "Ska du bara ha så lite?". Jag HATAR det! och jag HATAR när jag  tar mer bara för att göra dem nöjda. Jag måste sluta med det, jag måste fan stå upp för vad jag själv tycker, och då får de säga vad de vill. Det är min mage maten ska in i, och jag bestämmer vilken mängd som jag blir mätt av. Period.

Nu ska jag strax ta en dusch, ta en pepparkaka och lite oboy kanske och sen sätta mig framför Tvn och se på antingen Love Actually eller gamla inspelade filmer från när man var liten. Det bör muntra upp mig och få in jul spiriten. (nä, det står inte spriten..).

Och igår fick jag ringa en kompis för att få förklarat hur man kunde lyssna på spotify i Offline mode.. haha jag var så arg när det inte funkade och trodde att jag hade blivit lurad.. för det var pga att jag ska ha det på festen och inte har ngt internet där... och för att slippa reklamen. Men nu funkar det. Braa.

Jo, igår bakade vi ju pepparkakor, de blev riktigt lyckade!! Och goda. Så nu är allt julgodis klart!
Och igår fick jag åka med mina föräldrar till affären för att köpa presenter till presentleken ikväll. Jag köpte partyhatt, balloner och minimuffins. Det ska bli lite kul, hoppas bara de andra i familjen har köpt okej saker också. Aja...

Fan vad jag känner mig negativ, sheer up woman! (JO woman, för jag är en 18 årig kvinna nuuuuu!, hehe).

Jaja, så end of inlägg! Var nu extra snälla allihopa, för Santa Claus is coming to toooown!


Dagens låt: Shake up Christmas - Train

Shake up the happiness
Wake up the happiness
Shake up the happiness
It's christmas time
♥♥♥

2010-12-23 @ 13:49:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0