Sometimes my mind plays tricks on me

Fikan igår var mycket trevlig. Det var jag, B en tjejkompistill oss och 2 killar. varav den ena är B's ragg, typ. Det var skitkul iallafall. Vi var på EH (espresso house), först var det bara vi tjejer som åt chokladmuffins och drack kaffe (jag drack varm choklad, för kaffe smakar toffel..). Tror det var mycket socker i den chokladen, för jag fick en sockerkick! Kanske var ett lite annorlunda intryck dem killarna fick av mig, att jag var lite knasig kanske. Meeeen jag bryr mig inte så mycket. Jag hade kul.
Sen gick vi 20m till Burger King och åt hamburgare (fast jag åt inget för jag var fortfarande mätt). Där såg jag en kille i min klass som jag glatt vinkade till, han vinkade blygt tillbaka. haha. Sen kom en random snubbe och satte sig vid vårt bord och började småprata.
Aja, det var en kul och bra dag igår. Jag bjöd in de trevliga pågarna till min fest. Den ena har inte svarat på evenemanget än, fast han sa att han nog skulle komma när jag frågade. jajajjja JAG SKA INTE HÄNGA MIG UPP PÅ SÅNT SMÅTT.

Jag drömde IGEN om min fest. Jag vill bara ge mig själv en örfil och säga SLUTA OROA DIG! Det blir säkert bra...
Men åååh. Fan. Ångest. Täänk så kommer det inte något folk. Eller så funkar inte ljudet som det ska. Eller så slutar spotify att fungera(dfr ska jag göra en backup lista i mediaplayer!). Eller så kommer det massa oinbjudna partycrackers som förstör. Eller så blir det snöstorm. Eller så blir mamam och pappa sura över något..
Ja såå mycket det finns att oroa sig för. Och mina föräldrar kommer inte med några uppeppande ord precis, de är ju likadana, om inte värre..
De tycker ju redan att jaghar bjudit för många. De sa MAX 80! Och jag är typ uppe i snart 100... Det är så svårt att sluta bjuda folk. Men alla kommer ju inte komma heller, så det är nog rätt chill. Och om det skulle komma någon mer än 80, vad gör det?
Jag vill att lokalen ska bli fylld, asså att det inte är massa tomma utrymmen överallt. Och det ska vara crowded på dansgolvet!

Är så galet peppp och nervös. Men att det är 3e gången jag drömmer om det, sjukt!

Sometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?
Or am I just stoned?

Stenad/Hög är jag ju inte... så jag måste nog vara lite paranoid..

Ikväll ska jag testäta maten jag hade tänkt till min fest(Ja det är visst allt jag kan snacka om ..). Kycklingspett och potatisgratäng. Eftersom mina enchiladas inte blev goda, tur att jag teståt iaf.
Hoppas att detta blir godare iallafall.

Och jag har tränat på crossen idag, brabraa. Har inte tränat på typ 2 veckor nu för jag har vatt sjuk! Det var nice att träna igen!

Och det börjar klarna lite för nyår. Det är goda nyheter!
Så jag ska försöka att inte oroa mig mer för festen iår. Och peppa nyår istället! Hoppas att det bli kul!

Nu ska jag nog läsa i min GD bok och ba chillaaaaa.

Dagens låt: Basket Case - Green Day
För att den är kind of klockren idag. Och för att den rockar mina sockar!

2010-12-29 @ 13:38:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0