Twilight Night

Hemma!!! (tidigt) Och det är FREDAG!!!
Fysikprovet, är över! TACKTACKTACK! Och det var inga problem med bussarna idag! BRABRA.
Provet gick nog helt okej, skrev på alla uppgifter utom den sista, som var helt sjuk. Mvg uppgiften därja.
Sen hade jag handledarmöte, jag säger att jag hade det för F pallade inte komma. jaja hon får skylla sig själv, läraren ser ju vem som är den ambitiösa av oss....

Nu har jag en hög med skolarbete bredvid mig. Men det tar emot att ta upp det. Jag måste få lov att pusta ut. Och återhämta mig från fysikprovet.

Sen ska jag hem till B på Twilightnight. Så vi ska se Twilight, New Moon och Eclipse! Det ska bli kul! Med en tjejkväll! Första bortakvällen på väääääldigt länge. Vet inte om jag kommer att orka sitta och kolla in i dumburken i(hm vad kan det bli, ca ) 6 timmar!! Kommer nog halvtitta på ettan o tvåan och fokusera på Eclipse, som jag inte sett sedan i somras!



Nu har jag inge mer att skriva.. Bye.

Dagens låt: Seize the Day - HOFFMEISTRO
2010-12-03 @ 13:56:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0