snaaaaaaaaart!

Då var det dagen innan THE DAY! My B-day!
Kände för att skippa fysiken, men duktig som jag är så stack jag dit. Råkade ta fel buss, "Oj vad tidig den är" tänkte jag, och dum osm jag är kollad ejga inte numret.... men jag kom ändå nästan i tid. Det var som sagt en sjukt  onödig fysiklektion... läraren tar ju inte ens närvaro...  Vi skulle räkna ut plancks konstant, och vi fick tillomed fel resultat.. LÖNT.

Sen direkt efter fysiken frågade en kille i min klass om jag ville gå på balen med han. Vad ska jag säga? AHn som frågade mig först har ju inte frågat igen face to face, som han lovade att göra.. och  nu har det gått ner än 5 veckor.. Och jag villi nte ta upp det igen ifall han har ändrat sig. Så jag förklarade läget för nr 2 som frågade. Och han sa, "okej, men säg till när du vet." Vd händer nu? Ska jag gå o vänta på att nr 1 ska fråga igen? Eller sk ajag ta upp dte med han? Men nu känns det dumt att ta upp det "hej, ska du bjuda mig på balen eller så går jag med någon annan?!" Känns lite fel. Jag är bra kompis med dem båda, men nummer 2 går i samma klass, så vi snackar ju väldig mkt och har ofta mkt att prata om, medans nr 1 och jag pratar mest på msn.
Orh, vad jobbigt. .. What to do? Jag vill gå med båda två..

Sen, mat. Jag åt fil, as usual. Såg H i matsalen. Chichiiing.
Sen hade jag 2h håla. Satt och jobbade med projektet i en timme. Sen läste jag romeo och julia. Hälften klar! SEn hade vi digitaltskapande, vilket också var helt sjukt onödigt.
Sen hann jag med bussen hem, åkte till affären för att handla julklappar med min syster. Köpte en ljusgrej till farmor o farfar. Och vi hittade inget til mamma o pappa, så vi ska köpa biobiljetter till dem ist. Så blir dem nog lite överaskade. Så jag är typ klar med alla julklappar, i god tid i år! Creds.

Och telefonförsäljare är så sjukt jobbiga. Fattar de inte att man inte vill. Sa lite knäpppa saker, men vafan. Jag kommer aldrig träffa herrn igen.
och sen köpte jag McFlurry toblerone. Det var inge gott... Tvivlar på att chokladen i verkligen är toblerone, smakade inte alls som det. MC FLURRY DAIM IS THE BEST! f*ck the rest!




Och nu är jag här. Ska strax ut med hunden. Sen äta hamburgare, sen iväg på fezt! Är inte alls taggad... men det kommer väl. Det är i samma lokal som jag ska ha min fest, så jag får lite ideer om vad jag kan pynta upp med och så.

Sen är det snart lördag. Då vet vi vad som händer. Det smäller!
Släktkalas och utgång. Ingen av mina äldre kusiner kommer, vilket är lite tråkigt... för det är faktiskt min riktiga 18 års dag. Min stora dag. Men, det är inget viktigt för dem.
Sen utgångggggg. Hihi. Det ska bli KUL! Ser inte fram emot att mina pengar kommer att gå åt som smör,, men så får det vara. Det ska bli kul!

Slänger nog in ett litet glatt(förhopningsvis) inlägg imorrron!
Helt sjukt att det är imr jag blir 18! Galet. Och jag är nervös, och spänd och förväntansfull!!!!!! OOOOORH! Galet! GAAAAALET SÄGET JAG!

Det var allt från mig idag. bajjjjjjj! Mitt sista inlägg som omyndig. tatataaaaaaa.

Dagens låt: So what - Pink
2010-12-10 @ 17:17:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0