grejt!

Då var min 18årsdag slut. Det var 24 fina timmar.

Fick fina saker av släkten också. Tacktack! <3 Och sen kom 3 tjejkompisar så stack vi ut på slagt! DET VAR SÅ JÄVLA KUL!!! Jag älskar att dansa. Vi dansande från sekunden vi kom in, vid halv 12, till dem stängde klockan 3. AJ vad jag hade ont i mina knän och fötter. Men fyy vad kul det var! Och NRJ at the club var asbra! Knappen o Hakim är så sjukt sköna!
Sen stack vi till Bk och sen åkte vi hem.
Som jag har saknat att umgås vi 4 tjejer. Det är roligt!

F skrev inte grattis till mig, varken på face eller sms. Snällt. och sen idag får jag ett inlägg i loggen där hon säger "jag tycker att det ser väldigt bra ut på grattisfronten kära du! :d förlåt att jag inte skrev igår, skulle skriva en sån fiiin grattisstatus till dig men det gick inte att tagga någon i ett inlägg. så fick vänta lite och sen testa igen och igen men gick inte :( hoppas du fick en faaabulööös dag igår iaf, nu ska jag til...l playan och jobba på brännan innan din fest :) ses då! PUSS ♥♥"
För det första, jag har INTE påstått att det inte såg bra ut på grattisfronten!? Jag drömde ju 2ggr att ingen hade skrivit, men de som läser det inlägget kommer ju tro att jag är girig eller något.. att jag inte är nöjd. Jo jag är jätteförvånad(positivt) av att så många har skrivit.
För det andra, OFTA att hon försökte tagga ett inlägg... Bullshit! och om hon isf gjorde det o det inte funkade, vfr skrev hon inte bara ett grattis i min logg?
Och sen, för det tredje, så nämner hon min fest för hon vet att jag blir glad när man pratar om det... mmmmm
Så jävla genomskådad. Hon är den falskaste människan jag känner.
Men jag måste ändå prata med henne för jag ska låna ljus till min fest av henne...

Den enda lilla besvikelsen på min födelsedag var att H inte skrev grattis,,, och en annan tjejkompis som jag känner så bra. Dock tror jag inte att H var inne på facebook alls igår. Menmen. Min tejkompis kunde dock ha skickat ett sms, så mycket tid tar det inte att säga grattis...

Märkte precis att K har tagit bort mig som vän på Facebook. Haha..... liksom. Han har 714 vänner, ofta att han känner alla dom. Jag bryr mig inte, men varför liksom.. Känns lite som han har ngt emot mig då.
Men jag är för trött för att bry mig nu...

Nu sitter jag här och pillar med min nya mobil, hihi.
Jag ska lägga mig den kommande timmen. Har sovit totalt 10 timmar på 2 nätter. Det är rätt lite för att vara jag, som brukar sova ca. 8h per natt. Så därför blir det ingen lussevaka för mig. Bara sova.

Imorronhar jag bara en lektion. Helt ok. Imorron är det lucia. Då ska jag äta lussebulle och pepparkaka.
Goodnight!

Dagens låt: Famous last words - My chemical romance
2010-12-12 @ 19:12:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0